Aviseringar
Rensa alla

Du som bög eller bisexuell kille - är du passiv, aktiv, ombytlig?


Ämnesstartare

jag har aldrig riktigt förstått varifrån myten om att homosexuella relationer skulle inordna sig i det heterosexuella förhållandets könsroller kommer ifrån. på alla andra plan i samhället är ju de två männen i en sån här relation just män så varför skulle en av parterna plötsligt göra sig till en kvinna i den här situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill f.ö. bli penetrerad av stereo total.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Sjysst, men jag provar mig fram hade jag tänkt. Övar (läs: rycker och pillar) en del på rummet innan jag lockar hem söta pojkar och flickor.

Låter bra! Kan vara med första gången och visa the basics. [y]

stereo total:

Du fan, vi kör tycker jag! Skulle vara coolt om vi kunde få den att vibrera eller dyl.

Ja. Och i nån cool färg kanske! Tänker neongrön! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

jag har aldrig riktigt förstått varifrån myten om att homosexuella relationer skulle inordna sig i det heterosexuella förhållandets könsroller kommer ifrån.

Fast det finns ju forskning som faktiskt visar att det är så. Läst om det på min kurs. [crazy] Tror under- och överordningen ligger inbyggt i parrelationer i allmänhet snarare än i vilka som ingår det. Men att tro att homosexuella inte skulle vara lika inordnade i kärnfamiljsmallen som oss andra låter ju märkligt. Eftersom homosexuella ses som något konstigt och annorlunda blir det nog snarare viktigare för dem att vara så "normala" som möjligt för att bli accepterade.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Låter bra! Kan vara med första gången och visa the basics. [y]

Gärna! Visa mig allt du kan! Är sugen på att lära mig helikoptern.

Rödingajävel:

Ja. Och i nån cool färg kanske! Tänker neongrön! 😀

Eller att den ändrar färg efter stämning?

kosjka:

vill f.ö. bli penetrerad av stereo total.

Bra. Tisdagar passar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gärna! Visa mig allt du kan! Är sugen på att lära mig helikoptern.

[bigsmile]

stereo total:

Eller att den ändrar färg efter stämning?

Ja, det vore skitcoolt. Lär vara dyrt dock, kanske kan få kosjka att gå in med lite pengar också ifall ni ska nyttja den tillsammans?


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Ja, det vore skitcoolt. Lär vara dyrt dock, kanske kan få kosjka att gå in med lite pengar också ifall ni ska nyttja den tillsammans?

Ja jag hoppas på det. Vi kommer ju att få nytta av den alla tre.
Har julklappspengar nu, vi borde fixa det här innan jag lägger dom på något dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja jag hoppas på det. Vi kommer ju att få nytta av den alla tre.
Har julklappspengar nu, vi borde fixa det här innan jag lägger dom på något dumt.

Javisst, är det fortfarande mellandagsrea? Ska vi ses imorgon och fixa det?


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Javisst, är det fortfarande mellandagsrea? Ska vi ses imorgon och fixa det?

Ja, jag tror det. Eller alltså, rean brukar ju alltid hålla på några veckor efter jul. Imorgon passar mig perfekt. Jag kan ha en gul klädnypa på kappkragen så att du inte tar miste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, jag tror det. Eller alltså, rean brukar ju alltid hålla på några veckor efter jul. Imorgon passar mig perfekt. Jag kan ha en gul klädnypa på kappkragen så att du inte tar miste!

Skitbra! Ska lägga kuken vid ytterdörren redan nu så jag inte glömmer ta med den!


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Skitbra! Ska lägga kuken vid ytterdörren redan nu så jag inte glömmer ta med den!

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Castle:

PASSIV (Du röstade på detta alternativ)

btw, vart har du fått tag i bilden? 😛


   
SvaraCitera

Castle:

PASSIV

[smile]


   
SvaraCitera

Ombytlig:

Varför utesluta hälften av grejerna? Allt är ju störtskönt 😀


   
SvaraCitera

HagnestaHill:

Varför utesluta hälften av grejerna?

För att man måste röra på sig en massa :P… Orka det.


   
SvaraCitera