Aviseringar
Rensa alla

Du som fyllt 19 år! [cool]


Ämnesstartare

Vad gjorde du på din födelsedag (vardag eller helg?) och vad fick du i present? 🙂 Skulle du viljat ändra något av 19-årsfödelsedagen eller fått något annat i present? [bigcheers]

18 år är en jävligt bra anledning till att fira (körkort, mer självständig, får rösta, ses som vuxen), 20 likaså (helt "färdig" systembolaget - varsegod!) . Medan 17, 19, 21 och sådana åldrar är som "mellanår".
Men det spelar ingen roll, fyller man år så gör man, men kan en 19-års födelsedag bli?

Jag fyller år snart, därför frågar jag. [party]


   
Citera
Ämnesstartare

Grattis i förskott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19 är sååå förrgår (för mig) [cheers]


   
SvaraCitera

orka fylla 19, jag tänker fylla 18 igen. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

21 och sådana åldrar är som "mellanår".

Inget speciellt händer ju över 20 ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

Vad gjorde du på din födelsedag (vardag eller helg?) och vad fick du i present? 🙂

Jag... Minns inte vad jag gjorde, så jag antar att jag satt vid datorn. Jag fick... Husgeråd, godis, sängkläder, lite annat smått och gott. Och märken till min OVE! [y]

stortH:

Skulle du viljat ändra något av 19-årsfödelsedagen eller fått något annat i present? [bigcheers]

Minns den knappt, så jag vet inget jag skulle vilja ändra.

stortH:

Jag fyller år snart, därför frågar jag. [party]

Grattis i nackskott. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhm, hände typ inget. Var på bio med några kompisar (såg hot fuzz), sen var jag ensam hemma på kvällen, var en vardag har jag för mig, så firade lite på helgen. Vad fick jag? Inte en aning, pengar och shit förmodar jag.


   
SvaraCitera

Den var sådär... Alla hade bättre saker för sig (fyllde år typ strax efter att alla tagit studenten o så), så jag o mamma drog hem till syrrans kille i Jönköping och spenderade dagen med dem. Kan inte minnas att jag hade nån speciell fest eller så o tala om heller för den delen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns jag inte ens, normalt firande typ.. Träffade lite folk, fick presenter, åt tårta [cool]

stortH:

och vad fick du i present?

Kommer jag inte ihåg men kan tänka mig pengar, någon fotbollspryl, något användbart osv [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför deppa över att fylla "onödig" ålder.. utan 17 blir man inte 18 så..

Nu fyller jag inte 19 förens nästa år menmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma väckte mig med att "det är tråkigt att fylla år". min brorsa gav mig en påse nötter och en klapp på axeln.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag firar sällan, det är bara ett nummer. Who cares?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj jävlar, man blir ju fan 19 i år... Fan vad tiden går fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två dagar innan födelsedagen festade jag lite med några polare. Fyra av sex spydde. På själva födelsedagen öppnade jag paket, åkte tåg och satte på flickvännen. Sen gjorde jag nog inte så mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Grattis i förskott

Tackar! [[party]

JKNUG:

19 är sååå förrgår (för mig)

HEhe [cheers]

stygg:

orka fylla 19, jag tänker fylla 18 igen. 🙁

Jag med!!! [n]

Svorak:

Grattis i nackskott.

Tack [smile]

1bhp:

Varför deppa över att fylla "onödig" ålder.

FÖR ATT JAG KÄNNER ATT JAG BÖRJAR BLI GAMMAL [crazy]

Schlook:

min mamma väckte mig med att "det är tråkigt att fylla år".

[sad]

banned_idiot:

Jag firar sällan, det är bara ett nummer. Who cares?

[crazy] kanske det...

I love Cheesypoofs:

Oj jävlar, man blir ju fan 19 i år... Fan vad tiden går fort.

[sad]

iddqd:

Två dagar innan födelsedagen festade jag lite med några polare. Fyra av sex spydde. På själva födelsedagen öppnade jag paket, åkte tåg och satte på flickvännen. Sen gjorde jag nog inte så mycket mer.

haha låter riktigt bra mannen [bigcheers][cool] haha snacka om att flickvännens present var HENNE SJÄLV till dig.


   
SvaraCitera