Aviseringar
Rensa alla

(Du som går I åk 6-9 och gymnasiet) Vad vill du skolmatsalen ska servera?


Ämnesstartare

Man hör alltid att skolmaten suger, men aldrig vad människor faktiskt vill bli serverade. Politisk som jag är så skulle jag gärna vilja veta eran syn på detta. Jag dömer er inte oavsett synvinkel.


   
Citera

Jag brukar äta mat på skola minst ett par gånger i veckan.
Förstår inte vad ungdomarna klagar över egentligen. Jag är väldigt kräsen av mig men det jag ätit på skolorna jag varit på de senaste åren och nu under det senaste halvåret har varit väldigt, väldigt bra.


   
SvaraCitera

glass o godis varje dag o så ska ja äta allt SJÄLV [bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

varm mat som är lagad från grunden.


   
SvaraCitera

om jag gick på gymnasiet skulle jag säga:

amsi:

varm mat som är lagad från grunden.


   
SvaraCitera

Jag är nöjd med standarden på våran skola och tycker det är överdrivet det här med att jämföra skolmat med kattmat. Det enda som kunde göras bättre är potatisen, riset och möjligtvis pastan. Men det är också allt. Och kanske lite mer variation och fisk oftare för det är gott!


   
SvaraCitera

Tycker skolmaten skall tas bort helt och hållet, de elever vars föräldrar inte har råd att betala ungarna skall självklart få bidrag tillräckligt högt för att eleven varje dag skall ha råd med måltid i skolan though. [smile]


   
SvaraCitera

Jag minns det så väl att det var en tjej som aldrig ville äta ris, för en pojke hade retat henne och sagt att de var myrägg. Flickstackarn trodde på det. [chocked]

Jag skrattar åt det idag.
Men nu i efterhand är jag glad över att jag inte förstod allvaret i den situationen. Tänk er själva. Det räcker med en elak kommentar i skolkorridoren för att utlösa anorektiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:

Jag minns det så väl att det var en tjej som aldrig ville äta ris, för en pojke hade retat henne och sagt att de var myrägg. Flickstackarn trodde på det. Jag skrattar åt det idag.Men nu i efterhand är jag glad över att jag inte förstod allvaret i den situationen. Tänk er själva. Det räcker med en elak kommentar i skolkorridoren för att utlösa anorektiska.

Första gejen stackzars flicka

Andra: TRUE SHIT!!!


   
SvaraCitera