Aviseringar
Rensa alla

Du som har skilda föräldrar...


isola:

Låter motsägelsefullt. Hurtiga personer brukar väl vara sådär speedat glada och typ vilja dra med en ut i skogen för att leta bär?

Påstår du att en asocial person går väl ihop med en hurtighetsperson?! Det låter som vanvett i mina öron!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Men hur är din pappas sambo då? du sa att hon hade barn?

Hennes barn har det inte gått så bra för tyvärr. Äldste dottern som är 19 röker och super på helgerna och verkar allmänt olycklig, enligt mig. Äldsta sonen som är 16 greps för olovlig körning och är ute på busigheter på helgerna. Hennes minsta som är sju har lite svårigheter att passa in. Jag misstänker att hon, paradoxalt nog, vill 'rädda' oss barn så att det inte går dåligt för oss. Jag vet inte om hon jämför oss med sina egna barn, eller om hon bara tycker att det ser ut som om det kommer gå åt helvete för oss. Frågan kvarstår! [wink]

/R


   
SvaraCitera

Kråkslott:

Påstår du att en asocial person går väl ihop med en hurtighetsperson?! Det låter som vanvett i mina öron!

Nej, men menade otrevlighetesfaktorn. [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Nej, men menade otrevlighetesfaktorn. [no-no]

Finner påträngande människor otrevliga.................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virtus:

Frågan kvarstår!

Okej, det där med barnen lät inte så bra, och jag tror nog att hon jämför sina barn med er dåda. Kanske inser att hon inte är så bra mamma, och jaa tar ut det över er. vad vet jag. men det där med barnen låter inte så roligt.

[smile][crazy]


   
SvaraCitera

Tessis:

Oj, då har du det lite värre än mig, säger din pappa då? jag pratar en så länge med dom..

Han har tagit min sida, känns som att det är mitt fel att deras förhållande failar. Det tär på mitt samvete.


   
SvaraCitera

Tessis:

Har du pratat med din mamma?

Lite svårt att bara "jo du mami, jag hatar din make", men efter alla år nu så vet jag att hon också vet.
Det är ju liksom svårt att göra nåt, tydligen får man inte bestämma vem de ska träffa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Det tär på mitt samvete.

Det är ju bra att han tar din sida ialla fall, det sista vet jag inte riktigt vad jag ska svara på. Mammas förhållande kanske går åt skogen, men det är pågrund av andra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

men efter alla år nu så vet jag att hon också vet.

Mäjligtvis kanske man inte ska säga så, men jag har gjort det en gång. Slutade i massa bråk..[n].
Ja du kan ju inte bestämma, fast man så gärna vill göra det, så kan man tyvärr inte det. Fast man kan klaga en aning[y]

[smile]


   
SvaraCitera

jag har bråkat och skrikigt och i princip halvt förstört deras förhållande förut [blush] nu ägnar jag mig åt att ignorera och respektera [wink] eller iaf acceptera.


   
SvaraCitera

Tessis:

Det är ju bra att han tar din sida ialla fall, det sista vet jag inte riktigt vad jag ska svara på. Mammas förhållande kanske går åt skogen, men det är pågrund av andra saker.

Tror inte det är så bra, tänk om de hade haft värsta bra förhållandet om inte jag funnits där och förstört. känns hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

eller iaf acceptera.

Jaha ja, där ser man. va det bra eller dåligt det du gjorde förut?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

känns hemskt

Ja visst kunde det ha varit så, men du ska ju inte trycka ner dig själv heller, jag menar alla kommer inte överens och jaa du hatar henne. men samtidigt ville du ju din pappas bästa antar jag. Men dom är inte ihop nu ?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Min fars -> Bryr mig inte alls om henne. Gillar henne inte. Någon gång har hon försökt säga till mig hur jag ska leva mitt liv eller klagat på mig över något, men då har jag bitchat rätt mycket mot henne. Numera låter hon mig vara ifred. Är sällan hemma iofs.

Min mors -> Hennes förra var jag rädd för. Hennes nuvarande har jag inget emot. Vi kan umgås och ha kul. Kan också diskutera med honom, Han är egentligen rätt vettig. Och gör min mor lycklig. Så jag är glad.

[smile]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Tror inte det är så bra, tänk om de hade haft värsta bra förhållandet om inte jag funnits där och förstört

Du är ju viktigare för honom än vad hon är, tänk inte så


   
SvaraCitera