Aviseringar
Rensa alla

Du undrar vad jag tycker om dig?


reben

nä nt alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll the dice!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar kanske, men orkar inte svara


   
SvaraCitera

skriv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

::3


   
SvaraCitera
penja

är svaret?: 

jag undrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriver i alla sådana här numera så gogogogogo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sure


   
SvaraCitera
time
 time

Kör i vind


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

mja, inte så att jag ligger sömnlös av frågan, men när du lägger fram det såhär så blir jag lite nyfiken.. Rullar ögonenBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

) skev smiley

:


   
SvaraCitera
oats
 oats

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: margaretamässigt

gillar att du tar plats och jag dras till den egenskapen. det är sällsynt och bra att du intar ett slags allmänmänskligt perspektiv (även om det är med en språklig personanpassning). när man gör sig av med fördomar så träffar man oftare rätt också. jag gillar din för nuvarande valda inställning, då du verkar stark som person. specifikt gillar jag den ärliga, oretuscherade versionen av dig.
att prata med dig är ibland som att läsa en roman, speciellt när det gäller sådant som du tampas med eller andra verkliga och allvarliga problem. 
det är ofta svårt att bedöma i vilken känslostämning någon skriver och med vilket syfte men du har tyvärr lätt för att tala med någon som om du vore en myndighetsperson och som om den andre vore ett objekt eller ett barn. det låter då som att du använder en överlägsen ton. negativt är också att du är mycket selektiv med ditt känsloförråd. att komma dig nära är inte en slump. du låter ofta ett uteslutande fåtal människors åsikter påverka dig, något du nog hade motiverat det med tillit och din passion för språk. det är dock inte möjligt att bedöma en människas allmänna kvalitet på det sättet. då får man se utanför sig själv och sina känslor och tänka på vad någon gör, istället för vad den alltid säger. därför får jag intrycket av att du behöver fler erfarenheter av människor och relationer i andra miljöer än de nuvarande. 
något fattas förmodligen, men det är sent och jag måste gå och lägga mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog hyfsat bra koll men det skadar ju inte att få en tydlig redogörelse, så varsågod! Rodnar


   
SvaraCitera