Aviseringar
Rensa alla

DUAC mot FINNAR!


Ämnesstartare

Hej

För er alla som undrar använder jag DUAC och jag har märkt en stor skillnad. Vad är skillnaden? Inga finnar, bara märken från gamla finnar är kvar (ärr, röda märken). Men de ska försvinna av sig självt lagom i tid till sommar/vår :).

Jag har letat ganska länge efter ett sätt att förebygga stora svarta pormasker eller äckliga variga/vita finnar.

Innan DUAC som jag fick utskriven av en läkare (ring vårdcentralen o boka en tid, 1 besök räckte för mig för att få DUAC utskrivet) använde jag massa rengöring för ansiktet bara, men det räcker fan inte ibland alltså. Ibland måste man ta till läkemedel. DUAC är också asenkelt att använda, inga större biverkningar.

Varför skriver jag det här inlägget?
För att jag har varit en av er som letat efter något bra, efter att ha läst om olika läkemedel, vitamin B5, zink, rengöring etc. Men det är slöseri på tid och pengar, jag har använt alla dessa exempel här ovan.
Men DUAC är en av de få behandlingarna som hjälper. De flesta läkemedel hjälper, men eftersom att jag bara har prövat DUAC och är nöjd så rekommenderar jag det.


   
Citera

ingen aning


   
SvaraCitera

hur dålig hy "måste" man ha då för att få det utskrivet? jag har väl inte megadålig hy precis, men jag stör mig ändå. har också testat massa olika rengöringar mm, men min hy blir bara supertorr


   
SvaraCitera

hihihihihi:

jag har använt alla dessa exempel här ovan.

hihihihihi:

men eftersom att jag bara har prövat DUAC

[confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera