Aviseringar
Rensa alla

''Duger inte" ? "Svartsjuk" ?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit ihop i snart 1 år och bor tillsammans. Han tittar på porr väldigt ofta och visst det är helt normalt, men grejen är att han väljer liksom porren framför mig. Han sitter hellre och runkar till andra tjejer ist för att ha sex med mig. Duger inte jag eller är jag bara väldigt svartsjuk? Börjar bli lite jobbigt[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Knasig kille. Du har inte funderat på att: prata med honom om detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andreaa:

Duger inte jag

Fråga honom så får du nog veta vad han tycker.
Han kanske tycker ni har sex tillräckligt ofta att han vill runka mer istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vara jobbigt för mig att bo ihop med någon jag inte vågade fråga en sådan sak.

Fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga honom vetja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att jag har försökt prata med honom men dåfört jag tar upp det byter han ämne :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte en sån pushover! Säg åt honom att vara tyst när han byter ämne och säg det du vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andreaa:

Grejen är att jag har försökt prata med honom men dåfört jag tar upp det byter han ämne :s

då får du bli lite hårdare och typ "SVARA FÖR I HELVETE BYT INTE ÄMNE!" [smile]

+ berätta att du känner dig bortvald etc och se vad han säger. klart han ska få kolla på porr om han vill men förklara för honom hur du känner


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

http://www.porrfriarelationer.se/visa?funk=F&nr=00001&Sprak_ID=sv
[bigsmile][bigsmile]

Jag såg dem på ett Filip och Fredrik-program! Trodde ej att de var seriösa först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag såg dem på ett Filip och Fredrik-program! Trodde ej att de var seriösa först.

Hahaha då är ju två, hon som startade skiten är ju inte så förtroendeingivande direkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju alltid försöka att inte vara en sån mjukis [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahaha då är ju två, hon som startade skiten är ju inte så förtroendeingivande direkt...

Det är ju ett bra initiativ, stötta folk osv. Men det finns ju porrmissbrukande kvinnor också. Det verkade de ej ha tänkt på.
Sen ska det väl gå rätt långt för att man ska kunna kalla sig "missbrukare".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är ju ett bra initiativ, stötta folk osv.

Jo precis, men i serien framstod det ganska oseriöst och ogenomtänkt om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ofta har ni sex då?


   
SvaraCitera