Aviseringar
Rensa alla

dum lärare 🙁


Ämnesstartare

åh , jag får värsta dampen på en lärare jag har , hon är helt jävla dum i huvvet !! ,
som ett exempel , vi har henne i spanska , då skulle hon läsa upp en text på spanska , då skulle man räcka upp handen på dem ord man inte kunde , o jag fattade typ inget , så jag räckte upp på nästan varenda ord , efter några gånger suckade hon och frågade min kompis , ''är hon såhär dum normalt , eller driver hon med mig?''
, det var ju jääätte snällt,

och en gång skulle hon förklara en sak på tavlan , då frågade hon om nån inte fattade , då räckte jag upp handen, hon försökte förklara men när hon förklarar så pratar hon asfort och så har hon en dialekt. så man fattar typ inget . men så sa hon '' är det nån mer än (mitt namn) som inte fattar ?'' ,

sen sa hon att jag skulle träna spanska istället för elevensval , jag har bild på elevensval , så då sa hon att jag skulle sitta i bildsalen och plugga spanska, sen sa hon att jag skulle sitta i studiehörnan , sen sa hon att jag skulle va i hennes klassrum , sen i studiehörnan...... så hon ville typ att jag skulle va på tre ställen samtidigt , men jag gick till studiehörnan , sen fick hon damp på mej idag för att jag inte dök upp på hennes extra lektion , ... och ja massa mer har hänt , får sån jävla damp på hela skiten !!! [mad][mad][mad][mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

prata med rektorn? tror inte vi kan göra något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

prata med rektorn? tror inte vi kan göra något

ville bara skriva av mej , har pratat med min hanledare som har pratat med hon men hon fattar bara inte , hon har ringt hem till mej oxå ,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag hade varit lärare och min elev skrev lika dåligt som du gör så hade jag också varit elak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vem fan bryr sig om nån stavning ? man fattar väl ändå vad de står ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

men vem fan bryr sig om nån stavning ? man fattar väl ändå vad de står ?

Orkade inte ens läsa texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Orkade inte ens läsa texten.

men om du inte läste texten , hur vet du då att jag stavade dåligt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

men om du inte läste texten , hur vet du då att jag stavade dåligt ?

Är inte bara stavningen som är dålig. Ser ju att du har mellanslag innan kommatecken, punkter, utropstecken och missbrukar punkter utan att behöva läsa vad som står.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är inte bara stavningen som är dålig. Ser ju att du har mellanslag innan kommatecken, punkter, utropstecken och missbrukar punkter utan att behöva läsa vad som står.

jahopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

prata med rektorn? tror inte vi kan göra något

godiisglassen:

ville bara skriva av mej

Okey, cool story!


   
SvaraCitera