Aviseringar
Rensa alla

Dum som man är


devil666:

Jag sa också åt han att han inte skulle bry sig om mig för jag vill inte förstöra vår vänskap och mina känslor för dig försvinner väl efter ett tag.

Lite tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Lite tips.

han säger why do you want boyfriend/girlfriend? you wanna feel that someone loves you''
Och det var det jag ville känna.. jag ville känna mig älskad igen och det var längesen jag fick känna det från min kille så det var väl därför det blev som det blev


   
SvaraCitera

devil666:

var väl därför det blev som det blev

Bra tänkt, han kommer nog att älska dig mer när du är otrogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Bra tänkt, han kommer nog att älska dig mer när du är otrogen.

Det var inte så jag mena.


   
SvaraCitera

SÅÅ DUM SOM JA ÄÄÄÄÄR KAN JAG INTE FÖRSTÅÅ FÖR AAAAAALLT BLIR FEEEL


   
SvaraCitera

devil666:

och mina känslor för dig försvinner väl efter ett tag.

dom gör typ inte det så länge ni är bra kompisar.. jag trodde mina skulle göra det för den jag va kär i men så blev det inte.

men jag tror att det beror på att jag inte har så mkt som händer runtomkring mig :p. om du har mkt som händer + att du är kär i den här killen så kanske det går. men är du i min förra sits så tycker jag inte att du ska vara allt för optimistisk :/. tyvärr


   
SvaraCitera

Violine:

Men saken är den att ibland så blir man lite förvirrad över vilket sätt man älskar någon på.

[y]


   
SvaraCitera

devil666:

Det var inte så jag mena.

Jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

dom gör typ inte det så länge ni är bra kompisar

Jodå jag var kär i en kompis förut för länge sen men då var jag ju singel också men dom kännslorna försvann efter ett tag. känner redan nu att jag inte har samma kännslor för han länge som jag hade förut

Gryphon:

Jag vet.

bra


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera