Aviseringar
Rensa alla

Dumma djävlar


Ämnesstartare

Läste om en kille på 17 år som blev slagen med en vodgaflaska i bakhuvudet under ett ungdomsbråk. Bråket handlade egentligen om något ovesäntligt, men killen har nu svåra hjärnskador och stora problem med gråtattacker med mera.
Fan att det finns ungdomar som måste slåss och leva fan. Ska det vara så svårt att hålla sig i skinnet?? Killen kommer ju aldrig att bli helt återställd.


   
Citera
Ämnesstartare

Det skulle han kanske ha tänkt på innan han söp ned sig med idioter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo min tanke faller alltid tillbaka till den där filmen som är baserad på en verklig historia. Vad hette den, Andy?

Den handlar just om när han hamnari bråk med whiggers och blir sparkadi huvudet.

Den är sorglig och borde visas oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä... det kommer han inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, min kompis fick en glasflaska krossad över huvudet av en random snubbe på stan på valborg, det slutade med att killen blev nedslagen [zzz]

(vem fan går fram till en gäng fulla 17-åringar och slår till en av dem?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Det skulle han kanske ha tänkt på innan han söp ned sig med idioter?

Han söp inte med idioter. Han satt med sina vänner, men så kom det ett ungdomsgäng som började mucka. Det var i alla fall vad som stod i tidningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

(vem fan går fram till en gäng fulla 17-åringar och slår till en av dem?)

När det inträffade var han 15 år.
Jag har ingen aning vad fanskapet led av som höll i flaskan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awful asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Jag har ingen aning vad fanskapet led av som höll i flaskan.

jag snackar om mina kompisar nu för att dra en parallell till hur korkade människor med glasflaskor verkar vara. i det här fallet var det en 25-årig brat. wtf, liksom?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag snackar om mina kompisar nu för att dra en parallell till hur korkade människor med glasflaskor verkar vara. i det här fallet var det en 25-årig brat. wtf, liksom?!

Förlåt, hade fastnat på det jag skrev[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Förlåt, hade fastnat på det jag skrev

jag förstod det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar glasflaskor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

hatar glasflaskor.

Det är inte glasflaskornas flel att det finns folk som är totalt dumma i huvudet och måste drämma dessa i folks skallar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt.


   
SvaraCitera