Aviseringar
Rensa alla

Dumma saker man GJORDE när man var liten


Ämnesstartare

jag hade onda tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fan vad elaka jävla barn ni alla har varit!

Haha, håller med.


   
SvaraCitera

Jag var runt 2 år gammal och jag var känd för att alltid springa bort från min familj när vi åkte till stora köpcentrum(Köpstan, t.ex.).

Men just denna gång så blev jag galet kissnödig när jag sprang runt och gömde mig, så jag gick till stället med alla pottorna. Jag drog ner byxorna för att kissa men tyvärr så stod pottorna i höga staplar så jag nådde inte den som var högst upp. Så med rumpan bar och en hel stapel med pottor i famnen letade jag reda på min storasyster.
Hon sprang fram förvånat till mig och jag sa: Kalinka måste schuschu. (Vilket betyder: Karolina måste kissa)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På dagis gömde jag mig alltid för att slippa gå ut eller städa..


   
SvaraCitera

Varje gång jag satt på toa tog jag fram badrums-cleanen som morsan gjorde rent toaletten med. Och sprutade tre gånger i hörnet av väggen bakom toaletten. Det möglade efter några månader, mamma blev arg och jag gjorde inte om det.


   
SvaraCitera

*Gjorde fällor som sköt gummiband/stenkulor på folk som öppnade dörren till mitt rum

*Hällde idominsalva i en snubbes tandkräm

*Åkte pulka på min lillebror

*sparkade sönder min lillebrors läpp

*gjorde en pilbåge av lego, som jag sköt in blompinnar i väggen med

*rullade in en bil i toapapper

*gjorde bomber igenom att fylla kinderägg med ättisksyra och bakpulver, skaka och slänga på folk

*gjorde en primitiv katapult igenom att ta en rund stock, lägga en planka över, lägga en kloss i ensa änden, och slå på andra änden med ett spett. Sköt en unge i huvet.

*Var med och grundade leken "rugby utan regler" som gick ut på att få en boll på motståndarnas cirkel. Hur man än ville, typ slogs och skit.

*la grodor i flickors sovsäckar på läger

*lagt en stinkbomb vid ventilationen på en random bil

*irriterat diverse storasyskon till mina vänner igenpom att leka "spion" och gömma sig bakom mattkanter o dyl, och skratta som galningar.

*bundit fast en klasskompis med ett hopprep

*lagt billiga väckarklockor som är ställda på halv fem i random folks tält på en camping.

*satt igång ett väskryckningslarm klocka 5 på morgonen

*smällt av en jubileumsbomb mitt i natten i ett tältläger.


   
SvaraCitera

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

schuschu

Image


   
SvaraCitera

* Nästan alla som jag känner har berättat att jag sa: ''om man går i skogen så kommer det djur och biter en i benen tills de hör att de knäcks'' så ingen ville gå dit när vi hade naturpromenader [bigsmile]

* Färga håret på någon annans barbie med jord och motorolja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

JAG VET. Jag var tre år och min syster sa att man kunde klappa den om man sparkade på den för då åkte taggarna in

Men åååh [sad] stackars igelkott [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

busan13:

klippte av huvuden på myror

sjukt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var rätt snäll som liten tror jag...

(HAHAH egentligen inte, jag var barnet från helvete.. men jag tror inte jag gjorde det on purpose, jag var bara trotsig för att jag tyckte alla var orättvisa :((( *försvara*)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smetade pruttlera (vet inte om det heter så egentligen haha) i mina familjemedlemmars sängar [blush]
kastade stenar på andras hus
kastade vattenballonger från bron
värmde grillspett och torterade maskar med det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Stängt in en blind tjej i kuddrummet (byggde till&med en kuddmur runt henne)

*Välkomnat en ny neger genom att jaga honom med pinnar runt hela dagisgården för att sedan spöa honom.

*Fejkat min död så att "Stronghold" skulle få stryk

*Mobbats

*Lagt ägg i folks väskor

*Klottrat

Jag var en värsting, hell yeah. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försökte lära min morbrors kattungar att flyga genom att hålla upp dem i luften, säga "hoppa" och sedan släppa. Jag var typ 1,5 år och kattungarna lärde sig snabbt att fly när jag kom i närheten.[bigsmile]

Jag och en kompis bor grannar och vi brukade stå i våra respektive badrum som ligger mitt i mot varandra och kasta vattenbomber på folk som gick förbi.. brukade...[ops]

"Brukade" även kasta ägg på bilar som stod utanför mitt hus och tutade och/eller tomkörde typ kl 5 på morgonen. :DD


   
SvaraCitera