Aviseringar
Rensa alla

Dump - Vad ska man göra nudå? Fest? Vänner? huh


AntonL
Ämnesstartare

Tjenare! Vissa av er kanske har sett mina tidigare inlägg, jag höll på med en tjej och ja, vi var på g. 

Tydligen höll hon på med flertal killar samtidigt och "dumpade" mig igår. Inga ledsna känslor för det faktiskt! 🙂 
Känns rätt skönt, riktigt jobbig brud :3 

Men ah, nu när man inte har bruden o snacka med osv behöver jag er till hjälp! 🙂 

Vad ska man göra nu? Är 15år
Festa? Ut o ha kul? Hjälp mig snälla! 

Aldrig haft ett seriöst förhållande heller så hur ska man nu hitta ny brud, inte bara gå ut på stan precis, så hjälp accepteras till 100! Glatt skålande


   
Citera

Lev livet, utan droger och annat skit, så ska du se att du kommer ha det väldigt kul! Party


   
SvaraCitera

Gå till en random brud på stan och kyss henne och säg att du hämtar upp henne kl åtta Mycket glad


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

rogernw:
Lev livet, utan droger och annat skit, så ska du se att du kommer ha det väldigt kul! Party

Tips på vad man kan göra imorgon då?


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

MarcusKing:
Gå till en random brud på stan och kyss henne och säg att du hämtar upp henne kl åtta Mycket glad

Om det vore så lätt 🙂


   
SvaraCitera

Åk på språkresa


   
SvaraCitera

AntonL:

Tips på vad man kan göra imorgon då?

Spela dator, var med kompis, res någon stans, var på stan, inte vet jag, improvisera. 


   
SvaraCitera

Ta jägarexamen


   
SvaraCitera
reben

konfirmera dig har hört fr säker källa man får mkt brudar där


   
SvaraCitera

AntonL: Vad ska man göra nu?

Vad vill du göra?


   
SvaraCitera

du kan köpa en ny barbiedocka


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

chipsreklam:
du kan köpa en ny barbiedocka

Tror nog fan jag håller mig till riktig kärlek istället asså! 🙂


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

Razor:

Vad vill du göra?

Jag vill festa och glömda bruden, men alla vänner är upptagna ^


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

rogernw:

Spela dator, var med kompis, res någon stans, var på stan, inte vet jag, improvisera. 

Spelat dator sedan 7år, inte roligt nå mer! 🙂 Resa är nog inte nått man gör vid 15år själv eller med vänner precis, ah stan hade jag kunnat tänka mig, men vad ska jag göra där? haha :))


   
SvaraCitera

AntonL:

Spelat dator sedan 7år, inte roligt nå mer! 🙂 Resa är nog inte nått man gör vid 15år själv eller med vänner precis, ah stan hade jag kunnat tänka mig, men vad ska jag göra där? haha :))

Resa tänkte jag mest att du kunde ta bussen till nå nya platser med polarna, bussluffa typ. 
Jaru, man kan ju alltid ragga upp någon att gå på bio med, eller så kan man gå på bio ändå me polarna tex. Bowling, upptäcka nya kvarter kanske, bara kolla på människor, inte vett ja BlinkGlad


   
SvaraCitera