Aviseringar
Rensa alla

dumpa eller fortsätta?


Ämnesstartare

okej, såhär ligger det till.

Har träffat en kille en månad, ganska mycket, 12 gånger kanske, och sovit över varje gång. Jag har skrivit om han i det förra inlägget. Nu till problemet: har haft EXTREMT svårt med att tyda hans signaler, han vill INTE prata om känslor och han har otroligt svårt att visa känslor har jag märkt, han skämtar bort det mesta jag tycker är seriöst. Tänkte ta tag i det och smsade ett ganska seriöst sms om hur det egentligen låg till mellan oss, han TVINGADES då att förklara(eftersom han har så svårt att prata om sånt). Han svar var i sammanfattning: Han tycker jag är SÅ himla underbar, MEN han har svårt att bli kär. Han tycker alltså om mig, men han vet inte om det är som vän eller mer. Han vill fortsätta träffa mig(tror jag) eller så säger han bara de för att va snäll. Han vill lixom se vart det leder, MEN det kommer ta lång tid för honom att ta reda på de enligt honom. 

Nu till min sits: Har börjar bli ganska intresserad av honom och känner något iallfall. Vill förstås veta nu hur han känner för att bli så lite sårad som möjligt, så att jag antingen kan avbryta NU innan riktiga känslor kommer eller fortsätta på det vi har nu. 

Vad tycker ni att jag ska göra? Han verkar inte riktigt redo....men ändå vill han träffas och se...?


   
Citera

Alltså, han kanske inte blir lika lätt kär som dig bara.


   
SvaraCitera

en månad är ganska lite tid. träffats 12 gånger är inte speciellt mycket heller


   
SvaraCitera

Tffans mer innan du bestämmer dig.

 


   
SvaraCitera