Aviseringar
Rensa alla

dumpad,saknad, hur kan man få tillbaks nån??


Ämnesstartare

tjena jag blev dumpad för ca 6 månadersen å har inte kommit över henne än å undrar om nån har nått tipps för att försöka få tillbaks henne.
det känns som hon flörtar med en men det är samtidit hennes vanliga betende att bete sig så.

saknar henne otroligt mycket


   
Citera
Ämnesstartare

Hur tog det slut mellan er då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Hur tog det slut mellan er då?

var borta en vecka å hon började bete sig konstigt å sa hon inte var frisk å mådde dåligt å inte kunde träffa mig (å hon var lite förkyld men inge farligt) å sen bjöd hon hem mig (äntligen tänkte jag) men då dumpa hon mig[sad]


   
SvaraCitera

d lättaste är att inte beblanda sig med motsatta könet för dom resonerar så jävla konstigt och man förstår sig fan inte på dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

d lättaste är att inte beblanda sig med motsatta könet för dom resonerar så jävla konstigt och man förstår sig fan inte på dom.

e man kär så skiter jag i könet jag vill inte ha henne var hon e tjej jag vill ha henne för den hon är


   
SvaraCitera

Ho tröttnade helt enkelt på dig och om det är så att hon inte kontaktat dig än så har hon nog en jävligt bra anledning till det. En sådan är att hon inte är intresserad av dig.

Gå vidare, ligg lite. För, nu talar jag av egen erfarenhet, hon kommer inte ta tillbaka dig och du kommer bara få ont i själen och dessutom så kommer du förlora dyrbar tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hon om att du fortfarande gillar henne?

Annars säg att du:

viking009:

saknar henne otroligt mycket

Även om du säger det så kommer hon inte ta tillbaka dig bara sådär, du måste visa att du verkligen gör det actions says more then words!

Eller bättre alternativ:

kirgizistan:

Gå vidare

Mycket enklare, och du kommer som sagt må bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Ho tröttnade helt enkelt på dig och om det är så att hon inte kontaktat dig än så har hon nog en jävligt bra anledning till det. En sådan är att hon inte är intresserad av dig.

tvivlar på du vet hur hon är pratar ofta med henne, å då hon hade dumpat mig sa hon att hon var avis på om jag fick nån ny för då skulle hon vara värdens lyckligaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatyouwant:

Vet hon om att du fortfarande gillar henne?

vet ej

Whatyouwant:

Även om du säger det så kommer hon inte ta tillbaka dig bara sådär, du måste visa att du verkligen gör det actions says more then words!

vet men har du nått tips på nått bra å göra??
jag flörtar med henne på skolan å msn å får respons men det hör mycket till hennes personlighet

Whatyouwant:

kirgizistan: Gå vidare

Mycket enklare, och du kommer som sagt må bättre!

vet men jag känner att jag inte kan jag älskar henne


   
SvaraCitera

Whatyouwant:

actions says more then words!

[cry]


   
SvaraCitera

"Män och kvinnor är som två parallella linjer, och det ligger i två parallella linjers natur att aldrig mötas."


   
SvaraCitera

viking009:

tvivlar på du vet hur hon är pratar ofta med henne, å då hon hade dumpat mig sa hon att hon var avis på om jag fick nån ny för då skulle hon vara värdens lyckligaste

Du får ta och formulera den meningen på ett någorlunda bra sätt för nu är det bara nonsens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvivlar på du vet hur hon är,
pratar ofta med henne (så du vet hon har kontaktat mig)
(du sa hon hade bra anlednig till att dumpa mig då tvilvlar ja på hon skulle säga )hon var avis på om jag fick nån ny för då skulle hon vara värdens lyckligaste


   
SvaraCitera

viking009:

det känns som hon flörtar med en

det är enligt mej ganska normalt att börja flirta med andra iallafall ett halvår efter att det har tagit slut men det beror ju också lite på hur bra kompisar ni fortfarande är osv. Hon kanske inte har några känslor för dej längre? Då är det nog bara att acceptera läget och gå vidare och försöka vara glad för hennes skull


   
SvaraCitera

det är inge ide.


   
SvaraCitera