Aviseringar
Rensa alla

Dumpat, dumpad, eller det funka bara inte?


Ämnesstartare

Jag har förlorat min bästa vän. Min pojkvän han var mitt allt. Hur ska jag kommer över honom? Vi var tsm i nästan två år.. Vi har så mycket minnen och det var mitt beslut att gå vidare men det är så svårt. Jag bara gråter och gråter. Någon som är i samma sits eller någon som har lust att lyssna på mitt tjat om hur ledsen jag är eller osm har några tips på hur man bäst kommer över honom.


   
Citera

lösning


   
SvaraCitera

Gråt i sju månader, sedan åker du till andra sidan Sverige och inser att killarna där är sjukt mycket snyggare.


   
SvaraCitera

ohh brother i can't believe it's true [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

Jag bara gråter och gråter. Någon som är i samma sits eller någon som har lust att lyssna på mitt tjat om hur ledsen jag är eller osm har några tips på hur man bäst kommer över honom.

jovisst! hit me! skicka ett pm eller ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

det var mitt beslut att gå vidare men det är så svårt.

varför är det så svårt, om det var ditt beslut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanillin:

varför är det så svårt, om det var ditt beslut?

För jag älskar honom fortfarande så mycket. Men när man gör slut handlar det inte bara om kärlek! det är så mycket som måste stämma och funka. Att tänka på allt bra man haft det är det som e jobbigt och att jag nu har förlorat honom som vän och allt-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Gråt i sju månader, sedan åker du till andra sidan Sverige och inser att killarna där är sjukt mycket snyggare.

tack för det tipsen men han bodde på andra sidan sverige.. vi hade ett distansförhållande..


   
SvaraCitera

Emma_julia:

tack för det tipsen men han bodde på andra sidan sverige.. vi hade ett distansförhållande..

Bodde han i skåne?


   
SvaraCitera
zIGGE

Harpyja:

Bodde han i skåne?

Andra siden sverige av skåne, är skåne.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Andra siden sverige av skåne, är skåne.

Bor man i Skåne ska det inte finnas en annan sida av Sverige. Så ska man vara glad.


   
SvaraCitera

Låt någon läka dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår vad du menar gjorde slut med min kille för 3 månader sen och jag är fortfarande ledsen för det eftersom han var den enda som gillade mig för den jag var och så men det fanns sidor som inte gick ihop, så ibland mådde jag mer dåligt med honom är vad jag mådde bra...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma_julia:

För jag älskar honom fortfarande så mycket. Men när man gör slut handlar det inte bara om kärlek! det är så mycket som måste stämma och funka. Att tänka på allt bra man haft det är det som e jobbigt och att jag nu har förlorat honom som vän och allt-

Förlåt, det borde jag ha fattat. Tänkte inte så långt.
Men jag förstår absolut hur du menar. Man kan älska nån jätte mkt fast man känner att man måste göra slut ändå. Jag förstår at du kanske längtar tillbaka, trots att vissa saker inte funkade mellan er. Du får försöka tänka på era minnen som nåt fint som alltid kommr finnas kvar. Och jag vet att de här bara är ytliga ord, men man måste tänka så. Då går det, och man mår säkert bättre med tiden. Tyvärr vet jag inte vad man kan göra under tiden 🙁
Varför har du förlorat honom som vän? Är det så att han ville vara ihop med dej, och nu kan han inte vara med dig på nåt sätt överhvudutaget för att inte du vill på samma sätt. Eller hur är de?


   
SvaraCitera

Skaffa en kille som substitut men du troligtvis inte kommer älska utan ha där som substitut tills du inser att du inte gillar den nya killen utan den gamla, och när du till slut kommit över den gamla så kan du göra slut för du känner dig inte i behov utav den nya/substitutet längre.[crazy]


   
SvaraCitera