Aviseringar
Rensa alla

Dunderhonung will be back.


Ämnesstartare

gjorde egentligen denna tråd för att visa att jag lever. Halft. Nej, men drog iväg på en liten retreat. Så sitter nu på en väldigt öde ö, i ett hus från 1800-nånting. Dricker rött och kedjeröker i köket.

Är på semester, iallafall. Ville bara att alla skulle veta att jag lever, och kommer fortsätta hänga här när mitt lager rödvin är slut. Nej, men kommer åka hem om någon vecka tror jag och då kommer jag vara aktiv igen! 🙂

Så, om vi ska ha ett syfte med denna tråd (varsågod, moddar. Lås denne tråd om ni önskar.) så kan det väll vara vad vi har gjort under vårt sportlov? Och bara rent generellt vad gör vi under våra lediga dagar? 

Pussar å kramar från en dunderhonung med jättesegt internet någonstans långt ner i Sverige.


   
Citera
Ämnesetiketter

vad anser du om augusti 2008?


   
SvaraCitera

skulle behöva en paus på en sån plats, kan man göra dig sällskap?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
skulle behöva en paus på en sån plats, kan man göra dig sällskap?

Komsikom. Nejmen när jag kom hit var det ca 5 grader inne. Så har haft eldstaden igång sen dess 😀 
Tyvärr finns det ingen mataffär här, så man måste åka båt (som man måste beställa 2h innan) för o kunna handla på fastlandet. Så är det helt öde just nu, bara jag här. Och hunden. Fast är typ vår här.. ingen snö och man kan nu gå runt utan jacka ute, typ soligt o dant på dagarna. O det enda man hör på nätterna är typ.. köksklockan och vattnet som slår mot stenarna utanför och fåglar som klagar på livet.

Myyys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:
vad anser du om augusti 2008?

Jag var ung då. Typ. Spela fotboll mot ett plank - ung. Drack inte rött vin, trodde mozart var fågeln i lilla sjöjungfrun. Men kanske, var det varmt och härligt i augusti 2008. Minns ingen händelse därifrån 🙁


   
SvaraCitera

dunderhonung: Så är det helt öde just nu, bara jag här. Och hunden. Fast är typ vår här.. ingen snö och man kan nu gå runt utan jacka ute, typ soligt o dant på dagarna. O det enda man hör på nätterna är typ.. köksklockan och vattnet som slår mot stenarna utanför och fåglar som klagar på livet.

låter fantastiskt


   
SvaraCitera

Där jag bor vart det sportlov förra veckan Förvånad
Hoppas att du har det gott Hjärta


   
SvaraCitera

Morgonstjärna:

låter fantastiskt

Nääe.. jag är mer.. öl och hårdrock


   
SvaraCitera

hahhaahaahahhahahaahahhaha


   
SvaraCitera

*sträcker upp en high five till Xuzkie*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:

låter fantastiskt

Men blir rätt ensamt. Skulle ge mig ut på en ännu mer öde del av den lilla ön och bara liksom promenera. Brukar vara kossor där på sommaren. Men icke nu. Fann mig själv halft typ prata för mig själv / gå runt och sjunga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Där jag bor vart det sportlov förra veckan Förvånad
Hoppas att du har det gott Hjärta

Åååh vad gjorde du för spännande? 

Jodå, men är svinförkyld här. Försökte ta en selfie tidigare. Gick åt helvete, håret flög åt alla håll tills det fint landade liksom i en klump i mitt ansikte. Så gick d med den selfien.


   
SvaraCitera

dunderhonung:

Åååh vad gjorde du för spännande? 

Jodå, men är svinförkyld här. Försökte ta en selfie tidigare. Gick åt helvete, håret flög åt alla håll tills det fint landade liksom i en klump i mitt ansikte. Så gick d med den selfien.

haha Ledsen

Jättetråkig var jag... Gjorde ingenting... Sov mest pga alla kvällar hos praktikplatsen Förvirrad Vill alltid åka iväg någonstans som alla andra men har aldrig stålar. Gråter

Aww nu blidde det många ledsna smileys Mycket glad


   
SvaraCitera

minns inte vad jag gjorde på lovet


   
SvaraCitera

dunderhonung: Men blir rätt ensamt. Skulle ge mig ut på en ännu mer öde del av den lilla ön och bara liksom promenera. Brukar vara kossor där på sommaren. Men icke nu. Fann mig själv halft typ prata för mig själv / gå runt och sjunga..

bara bättre och bättre


   
SvaraCitera