Aviseringar
Rensa alla

Dunderhonung


Ämnesstartare

S3ON:

Kallsvettades och kände mig febrig också.. Mjo, kanske. Det kan inte ha varit taurinet i redbullen som var boven i dramat då?

Tror inte det. Katter blir blinda när de får för lite taurin. Finns taurin i mycket kattmat. 
Brist på taurin hos människor kan visa sig som hjärtklappning och påverkar levern. Dock bildar människan själv taurin i kroppen så..


   
SvaraCitera

Vad kom först av hönan och ägget?


   
SvaraCitera

dunderhonung: Brist på taurin hos människor kan visa sig som hjärtklappning och påverkar levern. Dock bildar människan själv taurin i kroppen så..

Överskott av något sådant är aldrig bra vettu, en ska ha värden som är lagom.


   
SvaraCitera

Zodd:
Vad kom först av hönan och ägget?

Celler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Vad kom först av hönan och ägget?

Ägget. 

rent teoretiskt måste alltså hönan vara en mutation av något djur (alternativt ett experiment) för att hönan ska kunna vara en höna, måste de först ha varit ett ägg. DNA ändrar sig inte från embryo till en färdigutvecklad varelse. Så, den första hönan måste ha varit ett embyro inuti ett hönsägg orsakat av en mutation. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Överskott av något sådant är aldrig bra vettu, en ska ha värden som är lagom.

Se på mig, jag lever. Överskott av det mesta, lever ju då inte särskilt nyttigt. Särskilt överskott av redbull och koffeinfritt te.

S3ON:

Celler

det var inget svarsalternativ 🙁


   
SvaraCitera

dunderhonung: det var inget svarsalternativ 🙁

Äggceller Rodnar

dunderhonung: Se på mig, jag lever. Överskott av det mesta, lever ju då inte särskilt nyttigt. Särskilt överskott av redbull och koffeinfritt te.

Koffeinfritt te, smakar det bra? Känner en någon skillnad gentemot te som innehåller koffein? Finns det koffeinfria örtteer? Hade nog fungerat som en bra avslappningsteknik för mig de kvällar som ångest smyger sig på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Koffeinfritt te, smakar det bra? Känner man någon skillnad gentemot te som innehåller koffein? Finns det koffeinfria örtteer? Hade nog fungerat som en bra avslappningsteknik för mig de kvällar som ångest smyger sig på!  

Finns flera 🙂  Finns en som heter typ ''friggs'' deras blåbär acia te är underbart! Nja, alltså jag känner ingen skillnad. Jag rekommenderar att du PMar de kvällar som ångesten smyger sig på så får du en virtuell kram och någon utomstående att prata med! Åter till te, om man vill sova lätt så funkar det även m te/kaffe som innehar koffein förutsatt att man lägger ifrån sig datorn å telefonen och går o lägger sig direkt efter. Tar en stund innan koffeinet börjar verka medan man blir ''varm'' och somnar lättare perioden mellan drickandet och att de börjar verka. 


   
SvaraCitera

dunderhonung: Finns en som heter typ ''friggs'' deras blåbär acia te är underbart!

Ska leta efter den nästa gång jag handlar, tack! 🙂 

dunderhonung: Jag rekommenderar att du PMar de kvällar som ångesten smyger sig på så får du en virtuell kram och någon utomstående att prata med!

Haha vad gullig du är! 

dunderhonung: Åter till te, om man vill sova lätt så funkar det även m te/kaffe som innehar koffein förutsatt att man lägger ifrån sig datorn å telefonen och går o lägger sig direkt efter. Tar en stund innan koffeinet börjar verka medan man blir ''varm'' och somnar lättare perioden mellan drickandet och att de börjar verka.

Hmm, känns som koffeinet brukar börja verka ganska snabbt i mig, dessutom somnar jag aldrig direkt nä jag lägger mig.. Brukar få räkna med minst 1 timmes sömnlöshet först. Andra puckar är det de dagar jag dygnar, men gillar ej att dygna. 🙁  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ska leta efter den nästa gång jag handlar, tack! 🙂 

Haha vad gullig du är! 

Hmm, känns som koffeinet brukar börja verka ganska snabbt i mig, dessutom somnar jag aldrig direkt nä jag lägger mig.. Brukar få räkna med minst 1 timmes sömnlöshet först. Andra puckar är det de dagar jag dygnar, men gillar ej att dygna. 🙁  

Varsågod! 🙂 

Nästan lika gullig som en hundvalp. Eller.. ja. 

Då blir det alltså koffeinfritt te & kaffe för dig! Finns massa andra småknep,  PMar 🙂 hehe mjo.. rätt jobbigt att dynga tyvärr. Tror inte att vi människor skapades för å dynga 😛


   
SvaraCitera

Halva du ser väldigt snygg ut.


   
SvaraCitera

varför blir min hud värdelöst kass på vintern?


   
SvaraCitera

dunderhonung: Rakar du benen är du världens starkaste nakenkatt.

lol dafq, så... då är alltså majoriteten av alla tjejer o kvinnor överallt världens starkaste nakenkatter? ;D

Hjärta


   
SvaraCitera

nice move nachac men gå o skriv lite feministiska grejer nu, bufferten sinar


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill: nice move nachac men gå o skriv lite feministiska grejer nu, bufferten sinar

Vad vill du.


   
SvaraCitera