Aviseringar
Rensa alla

dusch onani


Ämnesstartare

har ni mer tips än duschen
duschar inte helatiden


   
Citera
Ämnesetiketter

MajjsFlickka:

duschar inte helatiden

[love]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Fan frågar du efter?


   
SvaraCitera

Hatar er som onanerar med duschstrålen, fattar ni inte att vatten är dyrbart?! Finns folk som inte ens har vatten att dricka, så slösar ni på rent vatten sådär. Usch.


   
SvaraCitera

du jag känner igen mig


   
SvaraCitera

Gurka.


   
SvaraCitera

isola:

Hatar er

Du hatar många du.


   
SvaraCitera

pojkvän [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Du hatar många du.

T

Många vet jag inte, men vattenslösare är no 1 på min hatlista.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

pojkvän [y]

Vad är det för medeltida attityd? Du menar att man inte behöver eller någonsin finner någon mening med att onanera om man har en partner? [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Många vet jag inte, men vattenslösare är no 1 på min hatlista.

Tillsammans med folk som missköter djur, djurplågare och övriga randoms som inte delar dina åsikter?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tillsammans med folk som missköter djur, djurplågare och övriga randoms som inte delar dina åsikter?

tycker inte att djurplågeri är en "åsikt" direkt, och tar för givet att ingen som har någonting innanför pannbenet ser djurplågeri som någonting bra.


   
SvaraCitera

isola:

Vad är det för medeltida attityd? Du menar att man inte behöver eller någonsin finner någon mening med att onanera om man har en partner? [no-no]

vad fan jiddrar du om?
gav bara ett tips [mad] [blush]


   
SvaraCitera

Knarko:

vad fan jiddrar du om?
gav bara ett tips [mad] [blush]

Nej! Det är sådana som du som förbjuder kvinnor att ta på sig själva för att de känner sig mindre manliga då. Vet nog [mad]


   
SvaraCitera

Knarko:

pojkvän [y]

Nej. Det är sexuell tillfredsställelse hon är ute efter [no-no]


   
SvaraCitera