Aviseringar
Rensa alla

Duscha efter träning


Ämnesstartare

De flesta duschar väl efter träning, men när gör ni det?


   
Citera
Ämnesstartare

Så festliga ni är idag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direkt efter

Men om det är stekhett ute händer det att jag varvar ner lite för att slippa eftersvetting.


   
SvaraCitera

nubbie:

Direkt efter träning (Du röstade på detta alternativ)

tar mig hem först och duschar hemma ganska direkt.


   
SvaraCitera

beror på när/var/hur. Rider jag blir det ju rätt naturligt nån timme (minst) senare. joggar jag en sväng stretchar jag innan jag duschar. på gym/skolidrott duschar jag ju direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direkt efter. Annars måste ju alla ens vanliga kläder i tvätten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är visst den enda än så länge som brukar vänta lite längre med det Rodnar avskyr att vara naken och fuktig på det viset som man är efter en dusch, och gillar inte själva duschandet särskilt mycket heller så kan jag vänta gör jag gärna det. Fast bara om jag tränar framåt eftermiddagen, vill inte gå runt en hel dag och känna mig post workout-äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direkt efter. Brukar svettas rätt duktigt och jag pallar inte svetta ner mina kläder. Dessutom gillar jag att duscha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter att ha varvat ned ett litet tag (Du röstade på detta alternativ)

Beror lite på vad jag gjort och vad jag ska göra efteråt. Oftast brukar jag duscha hemma efter fotboll. Inte alltid det festligaste att gå hem svettig men det sker mer sällan nuförtiden iaf då jag brukar vara iväg på annat direkt efter fotbollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter jag varvat ner. Vill stretchar först och få ner pulsen först. Och vill sluta eftersvettas.

Ibland ids jag int och duschar lååångt eftråt (om jag bara ska gå hemma osv).


   
SvaraCitera
Exner

nubbieRodnar avskyr att vara naken och fuktig på det viset

Dazed: Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duschar oftast direkt efter. Att duscha känns extra uppfriskande strax efter ett träningspass tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska duscha direkt efter, annars blir man kall och då blir musklerna stela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tränar inte....... 

Men för att komma med något; Fan vad skönt det är att duscha på fyllan tillsammans med en cigg och avkopplande musik! 


   
SvaraCitera

Eftersom min huvudsakliga träning är att simma, så blir det efter att jag varvat ner lite, dvs hängt i ångbastun ett tag, sedan snabbdusch, vanlig bastu, och ordentlig dusch. Mycket vatten för min del..


   
SvaraCitera