Aviseringar
Rensa alla

Duscha före träning


jepp, flera gånger (Du röstade på detta alternativ)

men var väll främst under min duscha-8-ggr-per-dag-period. Någonstans var man tvungen att trycka in dom!

Har nog hänt annars också. Att jag duschar innan, och sen när jag kommer hem sitter i flera timmar innan jag orkar släpa mig in i duschen igen. Vet inte varför.


   
SvaraCitera

med undantag från innan ja simmat så nä inte va ja kmmr på. fast va många år sen jag ägnade mig åt sån skit


   
SvaraCitera

kachin: någon enstaka gång (Du röstade på detta alternativ)

Händer ibland när jag cyklat till och från jobb och sen har innebandy på kvällen. Om jag inte blir allt för svettig så hoppar jag över den duschen och nöjer mig med två stycken på en dag.  =)


   
SvaraCitera

kachin: jepp, flera gånger (Du röstade på detta alternativ

Ja, om jag är helt svettig, sunkig och orakad så brukar jag duscha innan jag går till gymmet. Mycket oartigt att gå till gymmet och stinka svett bland alla, vilket jag tyvärr gjorde många gånger i min tonår.
Kommer ihåg en gång då jag hade tränat mitt i sommaren, ett hårt pass, var helt svettig, trots det så gick jag till bussen efteråt (hann inte duscha) och satte mig för att åka 1.5 timme till landstället för midsommarfirande. Fyfan vad jag stank den bussresan, var riktigt pinsamt att det fullkomligt bolmade av svettstank runt mig.


   
SvaraCitera

kachin: jag tränar inte [cool] (Du röstade på detta alternativ)

Och förresten låter det bara onödigt att duscha innan. Duscha kan man göra efter träningen.


   
SvaraCitera