Aviseringar
Rensa alla

Duschar du efter gympan?


Ämnesstartare

[tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

McLuver:

kille: neeeej!!1 (Du röstade på detta alternativ)

anstränger mig så pass lite på gympan att det känns meningslöst, dessutom så tar mitt hår tid att torka och jag använder massa produkter som inte finns tillgängliga på plats (typ hårtork och plattång och sånt).

Sen så gillar jag inte att alla killar stirrar på mig, då ingen annan utom en i min klass duschar efter gympan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår ej varför man skall ställa sej under vatten när man redan är blöt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

kille: jaaaaaaaa!!11 (Du röstade på detta alternativ)

Har inte gympa längre, men när jag hade det så duschade jag.


   
SvaraCitera

har det som sista lektion på tisdagen, och jag brukar ha rätt bråttom då så jag gör det inte.


   
SvaraCitera

Alltid, ofresh otherwise.


   
SvaraCitera

McLuver:

tjej: jaaaaa!1 (Du röstade på detta alternativ)

Självklart.


   
SvaraCitera

McLuver:

tjej: jaaaaa!1 (Du röstade på detta alternativ)

Även om jag inte är svettig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte jumpa,
när jag hade var jag aldrig med, och när jag var det ansträngde jag mig inte. man blir väl inte svettig bara för att man står och glor på när de andra springer och låtasas vara med.[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

kille: jaaaaaaaa!!11 (Du röstade på detta alternativ)

Nu har jag iofs inte idrott längre, men klart som fan man duschar efteråt, allt annat vore vidrigt.


   
SvaraCitera

McLuver:

kille: jaaaaaaaa!!11 (Du röstade på detta alternativ)

till och börja med så har jag inte gympa sen typ 3 år tillbaks, och när jag väl hade det så var jag sällan med men om jag väl var det så JA, då duschade jag.

McLuver:

Sen så gillar jag inte att alla killar stirrar på mig

Nej, jag tycker egentligen att te är en väldigt egendomlig idé att alla ska duscha tillsammans. finns det någon anledning eller?? Det har alltid känts konstigt att känna att andra killar står å kollar på en när man är naken, och man kan ju inte undgå att kolla på andra heller.


   
SvaraCitera

McLuver:

tjej: jaaaaa!1 (Du röstade på detta alternativ)

Glömmer oftast handduk, men när jag tar med den duschar jag. Är med på varje lektion iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

Det har alltid känts konstigt att känna att andra killar står å kollar på en när man är naken, och man kan ju inte undgå att kolla på andra heller.

Det är du ganska ensam om skulle ja tro. Ta en funderare om din sexuella läggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

då ingen annan utom en i min klass duschar efter gympan.

Stackars den som går i en klass full av mobboffer som inte ens vågar duscha efter gymnastiken...


   
SvaraCitera

Djuret:

Det är du ganska ensam om skulle ja tro. Ta en funderare om din sexuella läggning.

det tror inte jag.
och ja, jag funderar ständigt på min sexuella läggning men utgår ifrån att jag är bi


   
SvaraCitera