Aviseringar
Rensa alla

Duschar ni alltid innan ni badar i badhus?


samt: sluta anmärka på hennes stavning i varenda tråd. herregu.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

har gaaanska så mycket kropskomplex cuss fat as fuck

varför tycker du det 🙁 du är ju inte. Lyssna på vKk (i detta fallet, aldrig annars)


   
SvaraCitera

samt: vsg vKk

SnowToysShovelChildrensBeachToysColoredP
gräv ut all sand som fastnat där inne


   
SvaraCitera

det är nog snarare du som behöver hitta något att gräva ur om du ej kan lämna minderåriga ifred. 


   
SvaraCitera

Galen mm kan verkligen inte motstå, du har 100% rätt


   
SvaraCitera
23an
 23an

Ja.
Förstår inte grejen med att ha kallingar under heller.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Ja. Fast inte alltid naken. Heh. Man borde ju verkligen göra det dock. 
Minns att man var tvungen att göra det när man simmade med skolan i låg- och mellanstadiet. Jag  försökte alltid slippa (förgäves pga fröknarna stod och kollade att man gjorde det) pga man fick alltid sitta och lyssna på simpersonalen jättelänge innan man fick ge sig ned i vattnet. Jag som var mager som en skrika frös så jag skakade under hela tiden. Hade aldrig accepterat idag. Fan vad skönt det är att vara vuxen ändå.

Till vonki;
Jaa, man fick alltid sätta sig på bänken tills ALLA var redo och kommit ut, även de som älskade att duscha hur länge som helst. Vid det laget hade man blivit jättefrusen och darrade med handduk över sig. Visst, läraren ville väl ha koll så att alla var ute och på samma ställe, just för säkerhet och ansvar.

Till allmänhet;
Minns att det brukade vara kvinnliga städerskor som fixade inne i killarna omklädningsrum, när de var där så duschade man med badkläder på.
Minns också en gång när en tjej som var runt 15 år kom in med sin pappa till killarnas, det kändes konstigt då de flesta brukade gå utan föräldrar (om de var av olika "kön") ...vid sådär 8 års ålder eller liknande? Vid detta tillfälle behöll man gärna byxorna på också. Annars tvättade jag mig väl alltid som vanligt/utan badkläder. Det är väl ganska ofräscht om man inte duschar alls och helst så skall man juh duscha utan badkläder.
     I bastun hade alla sina badkläder på, mestadels för att det var svårt att få av di när man kommit upp ur bassäng.


   
SvaraCitera

Märkte nu att frågan inte var angående om man duschade utan badkläder eller ej, men jaja. Det har väl lite med ämnet att göra ändå.


   
SvaraCitera

Crysilis:

Till vonki;
Jaa, man fick alltid sätta sig på bänken tills ALLA var redo och kommit ut, även de som älskade att duscha hur länge som helst. Vid det laget hade man blivit jättefrusen och darrade med handduk över sig. Visst, läraren ville väl ha koll så att alla var ute och på samma ställe, just för säkerhet och ansvar.

Till allmänhet;
Minns att det brukade vara kvinnliga städerskor som fixade inne i killarna omklädningsrum, när de var där så duschade man med badkläder på.
Minns också en gång när en tjej som var runt 15 år kom in med sin pappa till killarnas, det kändes konstigt då de flesta brukade gå utan föräldrar (om de var av olika "kön") ...vid sådär 8 års ålder eller liknande? Vid detta tillfälle behöll man gärna byxorna på också. Annars tvättade jag mig väl alltid som vanligt/utan badkläder. Det är väl ganska ofräscht om man inte duschar alls och helst så skall man juh duscha utan badkläder.
     I bastun hade alla sina badkläder på, mestadels för att det var svårt att få av di när man kommit upp ur bassäng.

vi fick verkligen inte ha några handdukar med oss in till bassängen 🙁


   
SvaraCitera

de var längesedan 
duschade nog alltid innan

idag skulle jag nog också göra det.. känns fräschare
som att borsta tänderna innan man lägger sig


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

vi fick verkligen inte ha några handdukar med oss in till bassängen 🙁

Va, varför inte? Många(jag) vill juh gärna svepa in sig(mig) och inte bara sitta på bänken sådär.


   
SvaraCitera

Crysilis:

Va, varför inte? Många(jag) vill juh gärna svepa in sig(mig) och inte bara sitta på bänken sådär.

misstänker starkt att simhallstanten var sadist 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

misstänker starkt att simhallstanten var sadist 

Högst troligt. Finner ej någon anledning till varför man ej skulle få taga med sig sin badduk in till bänken.


   
SvaraCitera

Tickstart:

varför tycker du det 🙁 du är ju inte. Lyssna på vKk (i detta fallet, aldrig annars)

Cuss I am :p


   
SvaraCitera

Duschar alltid naken och sedan tar jag på mig badbrallorna..absolut inga kallingar under


   
SvaraCitera