Aviseringar
Rensa alla

Dusha efter gympa.


Ämnesstartare

Hejj.

Jag e rätt så blyg och hatar att dusha i skolan och så.
Jag ha oxå lite "stretch marks" som e lit pinsamt.

I högstadiet så dushade jag först, hatade de, men efter en stund så bytade jag bara om efter gympa, svettades inte mycke och hatade att dusha i skolan, gjorde hemma, minns inte om någon brydde sig i bröjan men de gjorde de inte sen iallafall. De frågade dock en kompis som inte dushade i skolan, vet ej varför, varför han inte gjorde de och så.
Sista delen av högstad så dushade inte en av de mer pupulärare killarna(inte fö att de spela roll...)

Vill inte dusha i gymnasiet, hattar de, och kan faen gö hemma, oc h så man man använda deo typ. undra bara om de kommer bry sig och hålla på.

Jag vill verkligen inte duscha i skolan men folk kommer typ fråga varför och tycka man är äcklig, i högstadiet var det inga problem dock. Jag vet inte vad jag ska göra, dushar ni efter gympan?
Och om ni inte har gympa så dusschade ni när ni hade det?
Tycker ni de är äckligt att inte göra det?
Vad tro ni?


   
Citera

Klart att man duschar efter gympan.


   
SvaraCitera

man ska duscha efter idrotten tycker jag.


   
SvaraCitera

Jag duschar efter gympan, ja, om jag inte har det som sista lektion. Anser att det är äckligt om man har rört på sig mycket som när man spelar fotboll etc. Inte om man står och filar naglarna som målvakt.


   
SvaraCitera
loita

jag duschade nästan aldrig efter idrotten i gymnasiet.,... fast slutade efter och åkte hem 😛


   
SvaraCitera

Jo, jag duschade. Hade dock en kille i klassen som inte gjorde, han böt dessutom om på toaletten (alltså rummet där toaletten är) [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar att duscha i skolan, hatar det.
Men alltså man duschar ju när man kommer hem det är bara några timmar efter gympan ju

I högstadiet sa ingen något eller klagade eller så.
Men jag vet inte... ska jag:S jag vill verkligen inte duscha där..


   
SvaraCitera

Torch12:

Men jag vet inte... ska jag:S jag vill verkligen inte duscha där..

Mindervärdeskomplex eller något, huh. Det går att ignorera...Tror jag.

Jag sket alltid i lunchen förut och duschade då istället när alla andra hade gått eftersom de mobbade mig- men jag antar att det aldrig kommer att gå över för killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte...

funkade bra i högstadiet, borde gå i gymnasiet med?
Eller kanske de tycker de e äckligt och så.. ush help :S


   
SvaraCitera

Torch12:

en jag vet inte... ska jag:S jag vill verkligen inte duscha där..

Om du verkligen inte vill, så tycker jag inte du ska det, men kom ihåg att rädslor är till för att övervinnas Dold text: jag är dum i huvudet ;/


   
SvaraCitera

ofta man bryr sej om hur andra ser ut[shake]


   
SvaraCitera

Duschade alltid efter gympan. Sjukt skabbigt att inte göra det.


   
SvaraCitera

Torch12:

Vad tro ni?

jag tror inte att folk bryr sig särskilt mycket över hur man ser ut när man duschar. det är inte direkt så att vi grabbar spanar in varandra i duschen 😛 du behöver inte skämmas eller vara orolig 🙂
bättre att duscha än att bli mobbad för att man inte gör det tkr jag [y]


   
SvaraCitera

duschade aldrig i högstadiet efter gympan.. men då var jag bara på idrotten typ fyra gånger max.
och då hade jag mest bara suttit på bänken och inte pallat göra något under lektion, så jag var ändå långt ifrån minsta lilla svettig. [party]

dock kommer jag lätt börja duscha efter idrotten nu när jag börjar gymnasiet, man vill ju inte bli mobbad. :PP fast då kommer jag ju även göra saker på idrotten och inte bara skita i allt. men om man ändå inte gör något är det ju ingen ide att duscha tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart ska man duscha! Gör det till och med ibland när gympan varit så jävla tråkig så man inte blivit särskilt svettig.


   
SvaraCitera