Aviseringar
Rensa alla

DVD-omslaget till Ridskolan...


Ämnesstartare

Image
Större​​​ Bild!

Haha, fucking priceless <3

Det är så underbart hur baksidan på filmen innehåller stavfel, dåliga ordvitsar som "Sadla upp och Sätt på!" och att dom använder termen "Svenska Succéfilmer!".

Sen är det också underbart att dom skryter med att DVD'n (innehåller de två första filmerna) är hela 6 timmar lång. [chocked]

En kul fakta är att varje Ridskolan film är runt 3 timmar lång [y]

Sveriges bästa filmer [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ridskolan är nåt av den sämsta porren jag nånsin sett, är helt omöjligt att bli kåt av skiten, svensk porr är sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ridskolan är nåt av den sämsta porren jag nånsin sett, är helt omöjligt att bli kåt av skiten, svensk porr är sämst.

Du är tjej, tjejer fattar inte porr [wink]

Själv har jag runkat till alla de fyra första ridskolan filmerna, dock suger fyran för Samson är inte med i den [n]


   
SvaraCitera

Det ser ut som att _Gumman_ skrivit texten på baksidan.
Föv förklarar det faktum att det är gladporr en del. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Du är tjej, tjejer fattar inte porr

lilla hjärtat,har sett en hel del porr och har nåra gb på datan, jag fattar porr.

McLuver:

Själv har jag runkat till alla de fyra första ridskolan filmerna, dock suger fyran för Samson är inte med i den

samson är så vidrigt avtändande och hans kommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

lilla hjärtat,har sett en hel del porr och har nåra gb på datan, jag fattar porr.

Spelar ingen roll om hur många GB man har för kan man inte runka kan man inte uppskatta porr [smile]

Tözen:

samson är så vidrigt avtändande och hans kommentarer.

Image

Image
Image

Han är vacker, han är så tändande en person kan bli [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det ser ut som att _Gumman_ skrivit texten på baksidan.
Föv förklarar det faktum att det är gladporr en del. [zzz]

Det stämmer..till viss del...jag är väninna...med skribenten..sonm skrivit baksidan:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ingen roll om hur många GB man har för kan man inte runka kan man inte uppskatta porr

jag uppskattar viss porr väldigt mycke. främst asiatisk porr för då brukar männen vara yngre och faktiskt snygg och tändande. europeisk porr är bara en pina att se på, fula europeiska män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

främst asiatisk porr

hihi, hårigt [ops]


   
SvaraCitera

___Gumman__:

Det stämmer..till viss del...jag är väninna...med skribenten..sonm skrivit baksidan:).

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

hihi, hårigt

kvinnorna ja och männen brukar för det mesta enbart bara ha könshår och inte en fet matta över bröstet. Brukar för d mesta kolla på männen, och då är dom asiatiska fan så mycke mer tändande än europeiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[rolleyes]

Hehe...drog ett litet skämt bara:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kvinnorna ja och männen brukar för det mesta enbart bara ha könshår och inte en fet matta över bröstet. Brukar för d mesta kolla på männen, och då är dom asiatiska fan så mycke mer tändande än europeiska.

iofs gillar inte jag pump-porr, kollar mest på lesbisk [zzz], den porr jag har sett där män har varit involverade har jag inte sett några gorillor hårmässigt direkt, men steroidmongon är de alla. kanske inte de asiatiska, vet faktiskt inte.
sedan tycker jag att en stor buske är fett avtändande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

sedan tycker jag att en stor buske är fett avtändande...

avtändande på tjejen ja,men asiatmännes kroppar och ansikte gör så man kan stå ut med d för dom är sexigare än äckeleuropeer på filmerna,och för d mesta irl.


   
SvaraCitera

McLuver:

Spelar ingen roll om hur många GB man har för kan man inte runka kan man inte uppskatta porr [smile]

xD


   
SvaraCitera