Aviseringar
Rensa alla

DYAC-favoriter?


Ämnesstartare

Jag vet att sidan är hur gammal som helst, men jag har precis hittat DYAC, suttit och tittat på sidan och skrattat i tre dagar nu och tänkte att folk kan lägga upp sina favoriter i den här tråden. Jag börjar med några av dom som fått mig att skratta mest:

Image
Image
Image
http://cdn.damnyouautocorrect.com/wp-content/uploads/2012/03/need-pens-mikey .pn​​g (varför i helvete ändras g:et i .png till massa siffror och tecken om man postar det som en länk...)

Finns fan hur många som helst[bigsmile]Jag har märkt att dom som får mig att skratta mest är speciellt dom som ska skriva nåt dåligt om autocorrect och så blir "autocorrect" autocorrectat till något helt annat HAHAHAHAH

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

ahahaha jag dör...
Image
Älskar när det blir fel på fel på fel...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men fattar inte dedär med autocorrect[blush] asså man har ju ett helt qwerty-tangentbord så det känns ju ganska onödigt med en ordlistfunktion till skillnad från typ t9?

vilket fall borde det väl bara vara att stänga av? eller vore ju väldigt typiskt apple om det inte gick iof[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men fattar inte dedär med autocorrect

Fattar heller inte varför folk använder det, MEN E FAN SÅ GLAD ATT DOM GÖR DET AHAHAHAAHAHAH

Nintendos BFF:

vilket fall borde det väl bara vara att stänga av?

Det finns några stycken där nån lackar och skriver att "jag stänger av autocorrect NU" så ja, av allt att döma går det att stänga av.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vilket fall borde det väl bara vara att stänga av?

Storchen84:

Det finns några stycken där nån lackar och skriver att "jag stänger av autocorrect NU"

Typ som här:
Image
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Typ som här:

haha ok[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
auto cat rectal
Birdseed!

HAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖR

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettnyckelben:

rött kryss

[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför funkar det inte.. Suck, när man förhandsgraskar så ser det ju bra ut. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettnyckelben:

Men varför funkar det inte

Är det möjligtvis en .png bild? tror inte dom går att länka, även om det kan verka så när man förhandsgranskar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, okej. 😮


   
SvaraCitera