Forumet - Dygna!

Dygna!

2223 0 79
Ahyeah, bitches. Ska dygna. Klockan är ändå så pass mycket nu, och det känns som en rätt kul (just nu) grej att göra. Folk i min omgivning har dygnat flitigt den senaste tiden. Känner att det är min tur nu.

Får gå och lägga mig i tid imorrn istället. Ska gå och göra kaffe nu.

Hoppas att jag inte bestämt något viktigt inför morgondagen.

Spana också in:

Jonnybravo91:

Man är inte cool om man inte dygnar med enbart datorspel att hålla sig vaken. [no-no]

Srry bro, behöver dopning. Men tänkte precis på att datorspel blir perfekt senare framåt kl 9, när det blir riktigt svårt att hålla sig vaken.

Netherlick:

you and me both! Hell yeah dygna[cool]

Ahyeah dude! [wink] Lämna statusrapport i tråden till och från så att vi kan check up på varandra!

Kviq:

Blev oboy och eldorados egna kakor/kex. Gott nog.

Låter inte helt fel actually.

Kviq:

Ska göra intressanta saker imorgon. Säger vi. [sad]

Ptja, det är ju alltid nice att vakna i tid ändå. Man känner sig rätt dekadent av att vakna kl 2. Därför som jag tänker dygna nu. Ska börja gå och lägga mig vid mer kristliga timmar efter denna dygning.
xsaosinx:

Men tänkte precis på att datorspel blir perfekt senare framåt kl 9, när det blir riktigt svårt att hålla sig vaken.

True, true. Har funnit att Svea Rike 3 är perfekt då man praktiskt taget hamnar i trans när man spelar det och typ halvsover och får massa energi när man spelat klart.
xsaosinx:

Låter inte helt fel actually.

Var rätt gott. Plus sockerkick, snart!

xsaosinx:

Ptja, det är ju alltid nice att vakna i tid ändå. Man känner sig rätt dekadent av att vakna kl 2. Därför som jag tänker dygna nu. Ska börja gå och lägga mig vid mer kristliga timmar efter denna dygning.

Har problem att hålla normal dygnsrytm för tillfället. På måndagar behöver jag inte gå upp förrän typ 12, på tisdagar inte alls (alltså framåt 12-1), men på onsdagar vid 7. Alltså fett jävla cptrött på onsdagar. Går jag och lägger mig tidigare för det? NÄ. Dumma jag.
respons:

Blev ingen sömn inatt för mig heller. [party]

Så du dygnade fredag-lördag också? Det är rätt hardcore fifan.

Jonnybravo91:

True, true. Har funnit att Svea Rike 3 är perfekt då man praktiskt taget hamnar i trans när man spelar det och typ halvsover och får massa energi när man spelat klart.

Oh, låter värt. Har något vagt minne av att jag kört det när jag var yngre. Minns inte mer än att det var ett frågespel.

YaBasta:

kan inte sova [sad] dygna vore nice, men ska åka buss i mörra å somnar jag på den åker jag väll fel! känns lite smått störande xD

Haha ajdå. Kanske bäst om du läser en bok och försöker somna då?

Kviq:

Plus sockerkick, snart!

Wooh! Koffeinkick för mig alldeles strax.

Kviq:

Har problem att hålla normal dygnsrytm för tillfället. På måndagar behöver jag inte gå upp förrän typ 12, på tisdagar inte alls (alltså framåt 12-1), men på onsdagar vid 7. Alltså fett jävla cptrött på onsdagar. Går jag och lägger mig tidigare för det? NÄ. Dumma jag.

Låter kasst. Gå och lägg dig i resonlig tid måndag och tisdag också då. Fast förstår att det är svårt att gå upp när man "inte har någon anledning". Har själv varit arbetslös i snart en månad. Det är svårt att inte somna om när man vaknar vid kl 9.