Aviseringar
Rensa alla

Dygna!


Ämnesstartare

Ahyeah, bitches. Ska dygna. Klockan är ändå så pass mycket nu, och det känns som en rätt kul (just nu) grej att göra. Folk i min omgivning har dygnat flitigt den senaste tiden. Känner att det är min tur nu.

Får gå och lägga mig i tid imorrn istället. Ska gå och göra kaffe nu.

Hoppas att jag inte bestämt något viktigt inför morgondagen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Kviq
 Kviq

Känner mig fett pigg, fast borde sova rent klockmässigt.

Och blev fett hungrig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Känner mig fett pigg

We're on a roll here. Ta en kaffe och kör hårt.

Kviq:

fast borde sova rent klockmässigt.

[no-no]

Kviq:

Och blev fett hungrig nu.

Ät! Ska iväg och ordna mitt kaffe right now.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är inte cool om man inte dygnar med enbart datorspel att hålla sig vaken. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ska iväg och ordna mitt kaffe right now.

you and me both! Hell yeah dygna[cool]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

xsaosinx:

We're on a roll here. Ta en kaffe och kör hårt.

Blev oboy och eldorados egna kakor/kex. Gott nog.

xsaosinx:

[no-no]

Ska göra intressanta saker imorgon. Säger vi. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Man är inte cool om man inte dygnar med enbart datorspel att hålla sig vaken. [no-no]

Srry bro, behöver dopning. Men tänkte precis på att datorspel blir perfekt senare framåt kl 9, när det blir riktigt svårt att hålla sig vaken.

Netherlick:

you and me both! Hell yeah dygna[cool]

Ahyeah dude! [wink] Lämna statusrapport i tråden till och från så att vi kan check up på varandra!

Kviq:

Blev oboy och eldorados egna kakor/kex. Gott nog.

Låter inte helt fel actually.

Kviq:

Ska göra intressanta saker imorgon. Säger vi. [sad]

Ptja, det är ju alltid nice att vakna i tid ändå. Man känner sig rätt dekadent av att vakna kl 2. Därför som jag tänker dygna nu. Ska börja gå och lägga mig vid mer kristliga timmar efter denna dygning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ahyeah dude! [wink] Lämna statusrapport i tråden till och från så att vi kan check up på varandra!

sure thing[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev ingen sömn inatt för mig heller. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men tänkte precis på att datorspel blir perfekt senare framåt kl 9, när det blir riktigt svårt att hålla sig vaken.

True, true. Har funnit att Svea Rike 3 är perfekt då man praktiskt taget hamnar i trans när man spelar det och typ halvsover och får massa energi när man spelat klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sova [sad] dygna vore nice, men ska åka buss i mörra å somnar jag på den åker jag väll fel! känns lite smått störande xD


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

xsaosinx:

Låter inte helt fel actually.

Var rätt gott. Plus sockerkick, snart!

xsaosinx:

Ptja, det är ju alltid nice att vakna i tid ändå. Man känner sig rätt dekadent av att vakna kl 2. Därför som jag tänker dygna nu. Ska börja gå och lägga mig vid mer kristliga timmar efter denna dygning.

Har problem att hålla normal dygnsrytm för tillfället. På måndagar behöver jag inte gå upp förrän typ 12, på tisdagar inte alls (alltså framåt 12-1), men på onsdagar vid 7. Alltså fett jävla cptrött på onsdagar. Går jag och lägger mig tidigare för det? NÄ. Dumma jag.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Aktuell rapport: Går och lägger mig när jag druckit upp, pga har ingen som håller mig vaken. Eller något vettigt att göra heller, för den delen. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Eller något vettigt att göra heller, för den delen.

Finns aldrig vettigt att göra. Man vänjer sig.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

respons:

Finns aldrig vettigt att göra. Man vänjer sig.

Jo, brukar alltid ha något för mig, tex maniskt tecknande eller datorspelande. Men har ingen ork idag. Så ger upp nu. Godnatt, gott folk. [smile]


   
SvaraCitera