Aviseringar
Rensa alla

Dygnande personer, titta hit...


Ämnesstartare

Är det alltid lika ensamt att dygna för er som det är för mig atm? FÖr att ha något att diskutera så prata om varför ni dygnar och hur ofta ni gör det?


   
Citera
Ämnesstartare

Tråkigt som fan äre iaf!
Mitt problem är att jag har väldigt svårt att somna hur trött & slut jag än är [n] Börjat få ångestattacker då jag ligger i sängen och inte kan sluta tänka [sad]

Men då jag dygnar med vilje är det för att jag råkat vända på dygnet helt och vill ha normal sömnrytm.. varför dygnar du? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så automatiskt.. Nej, är alltid lika ensamt oberoende av vilken dygnsrytm jag har atm.

Har vart vaken 2 timmar längre varje dag/natt i 3 år, tar 1 vecka ungefär att gå ett halvt varv runt, d.v.s. vända på dygnet.

La mig 10:00 igår och vaknade 20:00, skall lägga mig 12:00 idag! [party]


   
SvaraCitera
Tyrael

Jag dygnar för att jag oftast har så skoj på natten att jag inte vill sova.

Mina polare brukar också dygna så ensamt är det inte.

Däremot är det jävligt tråkigt när man sover bort hela dagen, så man är väldigt delad.

Fixade mitt dygn idag - somnade 14 vaknade 17 samt 4 igår - vaknade 9 idag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänder konstant på mitt dygn pga jag har så få lektioner just nu, mkt irriterande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå ensamt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det någon gång i veckan kanske, och ah ibland lite ensamt men gäller att hitta sysselsättningar som inte kräver umgänge bara =) typ roliga singelplayerspel eller läsa om intressanta saker på internet


   
SvaraCitera

Det är kul att dygna för jag njuter av stillsamheten och ensamheten. Dessutom får jag mer vettigt gjort på natten än på dagen. Så det är inte ovanligt att jag ibland dygnar inför tentor osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

ag njuter av stillsamheten och ensamheten

Håller med dig, helst ska man då vara helt ensam, dvs ingen annan i bostaden alls.

pumanJessica:

Dessutom får jag mer vettigt gjort på natten än på dagen.

1+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska upp tidigt, nödgar (uttryck lånat från Ögon i en plåthink™) dygna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På UM är det iallafall ensamt om natten.. [sad]


   
SvaraCitera