Aviseringar
Rensa alla

E jag kär!?? >.<


Ämnesstartare

Snubben ja gillar åker bort o kmr inte tillbaka förrens i Augusti... Han vet hur ja känner för hnm men han leker en jävla massa lekar me mej! Mina kompisar (som går i hans klass) säger att han inte är värd de och att han e en player... men ja vill ha hnm ändå [sad] Ja e inte den svartsjuka typen, han får ligga me vem fan han vill när han e borta, men vill inte han ska skita i mej när han kmr tillbaka [sad] What do I do?? :((


   
Citera

Våldta honom när han kommer hem!


   
SvaraCitera

Män är ingenting att ha.
Män är horor.


   
SvaraCitera

Sluta OT:a, annars smiskar jag er. Ni kan skapa en egen tråd om Valerie Solanas.


   
SvaraCitera

vet han att du gilar honom? i så fall, vänta tills han kommer hem. ragga då grundligt.

Fastr jag är ganska dålig på såntdär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Våldta honom när han kommer hem!

Interesting thought 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

vet han att du gilar honom?

Oh ja! Har sagt de flera gånger i både nyktert och onyktert tillstånd >.<


   
SvaraCitera

Verkar som att du redan vet att du är kär.
Överväg om du tycker att det är värt att vänta på honom hela sommaren om det skulle vara så att han inte vill ha dig när han kommer hem.
Hur gärna vill du ha honom osv.


   
SvaraCitera

Knulla romantiskt och himmelskt innan kärleken tar slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Verkar som att du redan vet att du är kär.
Överväg om du tycker att det är värt att vänta på honom hela sommaren om det skulle vara så att han inte vill ha dig när han kommer hem.
Hur gärna vill du ha honom osv

Tack tack!! Jag har nog en massa att tänka över nu i sommar...


   
SvaraCitera

Om han är lika kär i dej som du är i han så kommer han finnas kvar tills efter sommaren, byt nr så kan ni smsa med varandra. äkta kärlek är värd att vänta på,

När han kommer tillbaka så gör nått riktigt mysigt kärleksfullt till han så han förstår att du är så kär i han.

Tror att dom andra är avvis på dej hehe.
Lycka till[smile]


   
SvaraCitera