Aviseringar
Rensa alla

e lite trött


isola:

Tände rosdoftande ljus jag fått i present förut och de doftade ingenting 🙁 brann slut på en halvtimme också

Surt! [sad] Det är väldigt olika det där. Vissa doftar knappt nåt medan vissa nästan är för mycket så man får utrymma rummet. Förstår inte hur det kan skilja så!

isola:

Ja, jag får ständigt hejda mig själv från att köpa en massa lyktor.

Haha låter inte alls lätt! Vilken tur att du kan kontrollera dig. Själv har jag problem att hålla mig ifrån doftljus ibland. Råkar gå förbi den hyllan o så ser man något som verkar lockande, skitsvårt att låta bli då!

Ibland undrar man ju om det är så illa att jag blivit lite utav en Ernst. [blush]


   
SvaraCitera

negu va
ja e himla trött hela tiden
äter, sover o jobbar e allt ja gör
o kollar ibland på andra avenyn.. heh!!!


   
SvaraCitera

Upptäckte just hur kul det här forumet är när man har tråkigt [crazy]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ibland undrar man ju om det är så illa att jag blivit lite utav en Ernst. [blush]

Sitt utanför stugan på ett bord och meditera barfota till dofljusens aromer när det blir väder för det [wink]

El Guaje:

aha låter inte alls lätt! Vilken tur att du kan kontrollera dig. Själv har jag problem att hålla mig ifrån doftljus ibland. Råkar gå förbi den hyllan o så ser man något som verkar lockande, skitsvårt att låta bli då!

Jag har faktiskt bara köpt doftljus en gång, ett jättedyrt med havsdoft(det borde ju rimligen vara tång då men det är typ tvättmedelsdoft).
Kan du rekommendera någon?


   
SvaraCitera

isola:

Sitt utanför stugan på ett bord och meditera barfota till dofljusens aromer när det blir väder för det

Haha det var ungefär vad jag gjorde tidigare i höst. Och låg på bryggan och bara njöt. [blush]

isola:

ett jättedyrt med havsdoft(det borde ju rimligen vara tång då men det är typ tvättmedelsdoft).
Kan du rekommendera någon?

Tång hade varit nåt det! Hade köpt direkt. Borde säljas ihop med en kassett med måsljud.

Finns så många fina! Vanilj och en jag tror heter typ endless berries (fanns på Chilli) gillar jag mycket. Black cherry luktar också gott! Men får nog hålla där lite nu innan folk börjar ifrågasätta min läggning. [blush]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Finns så många fina! Vanilj och en jag tror heter typ endless berries (fanns på Chilli) gillar jag mycket. Black cherry luktar också gott! Men får nog hålla där lite nu innan folk börjar ifrågasätta min läggning. [blush]

Metrosexualitet är ju bara bra, speciellt om ljuskunskaper finns [wink]

El Guaje:

Tång hade varit nåt det! Hade köpt direkt. Borde säljas ihop med en kassett med måsljud.

Ja det hade varit jätteavslappnade, fast färsk tång luktar ju hemskt. Eller om det var gammal tång? Minns att det fanns en massa tång på stranden mitt sommarställe som liten, vasst var det. Lite ruttna ägg luktade det.


   
SvaraCitera

isola:

Metrosexualitet är ju bara bra, speciellt om ljuskunskaper finns

Ja det kanske inget är skämmas för! Kanske ska skylta mer med mitt ljusintresse. [wink]

isola:

Ja det hade varit jätteavslappnade, fast färsk tång luktar ju hemskt. Eller om det var gammal tång? Minns att det fanns en massa tång på stranden mitt sommarställe som liten, vasst var det. Lite ruttna ägg luktade det.

Ja jag vet inte vilket det är utav dem som luktar gott eller inte. Men det är någon utav dem jag bara älskar doften ifrån! Kan gå på stranden i flera timmar och bara njuta utav lukten ibland. Kanske skulle plocka hem lite och prova att elda det!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja jag vet inte vilket det är utav dem som luktar gott eller inte. Men det är någon utav dem jag bara älskar doften ifrån! Kan gå på stranden i flera timmar och bara njuta utav lukten ibland. Kanske skulle plocka hem lite och prova att elda det!

Ja har också för mig att någon av dem är orgasmiska för luktorganet.
Testa! Har du tång i närheten?
Vet inte var närmsta tångställe här är 🙁
Får köpa på postorder


   
SvaraCitera

isola:

Ja har också för mig att någon av dem är orgasmiska för luktorganet.
Testa! Har du tång i närheten?
Vet inte var närmsta tångställe här är 🙁
Får köpa på postorder

Ja nåt utav dem äre! Har ett par hundra meter bort så jag kan plocka. Kan skicka massvis om du vill. Ett kuvert med tång i veckan så behöver du inte snåla med eldandet utav det!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja nåt utav dem äre! Har ett par hundra meter bort så jag kan plocka. Kan skicka massvis om du vill. Ett kuvert med tång i veckan så behöver du inte snåla med eldandet utav det!

Spledndid!
Ser fram emot många tångkvällar framöver.


   
SvaraCitera

isola:

Ser fram emot många tångkvällar framöver.

Jag hoppas du inte blir besviken! Vet ju fortfarande inte vilken som är den goda utav dem men det märker vi nog.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag hoppas du inte blir besviken! Vet ju fortfarande inte vilken som är den goda utav dem men det märker vi nog.

Ja jag får agera försökskanin och avsätta en kväll av mitt liv till evigt stinkande.


   
SvaraCitera

isola:

Ja jag får agera försökskanin och avsätta en kväll av mitt liv till evigt stinkande.

Haha bra för jag vet inte om jag vågar själv. [blush] Men det dyker säkert upp lite tång hos dig snart!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Haha bra för jag vet inte om jag vågar själv. [blush] Men det dyker säkert upp lite tång hos dig snart!

Väntar med _spänning_!


   
SvaraCitera