Aviseringar
Rensa alla

E ni medvetna om


Ämnesstartare

att om ett år kommer allt vara desamma??

a


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är så seg just nu så det ligger en broccolibukett på golvet men jag bryr mig ej

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är alldeles för medveten om det, ingenting förändras någonsin oavsett hur mycket man försöker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kommer alltid tillbaka på ruta ett typ... 

 


   
SvaraCitera
Kudhos

Angelize:
Jag är så seg just nu så det ligger en broccolibukett på golvet men jag bryr mig ej 

tumblr_lmp7cyV9jI1qafrh6.gif


   
SvaraCitera
mynona

Förra året skulle jag ha sagt detsamma och jag skulle ha haft nästan rätt. Nu säger jag det inte för jag tror inte att det kommer att vara så. Jag är inne i en tid av förändringar, men det är på tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

tumblr_lmp7cyV9jI1qafrh6.gif

hahahah den beskriver mitt liv bra. men en period när jag var deppig så struntade jag i att ta upp gurkskivor. Dom krymper o fastnar i golvet


   
SvaraCitera
oval
 oval

nä kmr va snyggare då


   
SvaraCitera
Draug

försöker att inte vara för medveten om tiden. Den springer iväg för fort och jag hinner inte ikapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

studera elr nåt

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så har ni nåt o göra

 


   
SvaraCitera
Kudhos

För övrigt håller jag inte med.

För ett år sedan var jag deppig som fan, satt i en period av förvirrade känslor och oklar självkänsla. Visste inte vem jag var, var jag hade mig själv och mina vänner. Mitt liv överhuvudtaget. Allt var suddigt.

Om jag utvecklas i samma takt som jag gjort från förra året till idag, till nästa år så kommer jag vara mer än nöjd. 


   
SvaraCitera
reben

ljugigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
studera elr nåt 

jag gör d redan o jobbar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan hÄllllerrrrrrrrr


   
SvaraCitera