Aviseringar
Rensa alla

Ea Store hjälp!


Ämnesstartare

Hej, jag vill ladda ner ett spel från ea store. Men det funkar inte. Jag har följt instruktionerna. Men det funkar inte. Är det någon som ha handlat där eller vet hur man gör. Snälla svara.

Seriösa svar tack


   
Citera

PixPoxy:

Snälla svara.

Föreslår att du ringer eller mailar EA istället. Finns nog ingen möjlighet för oss att lösa problemet, särskilt när du inte beskrivit processen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Föreslår att du ringer eller mailar EA istället. Finns nog ingen möjlighet för oss att lösa problemet, särskilt när du inte beskrivit processen.

jag har skapat ett nytt konto eftersom jag är en ny kund, sedan klickade jag i att jag skulle ha mastercard. Sedan fixade jag min kontokord och allt sånt där. Det funkar ändå inte


   
SvaraCitera

dropgs de pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

dropgs de pengar?

nej det har det inte gjort. De vill inte ta emot mitt kort


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Det funkar ändå inte

Har fortfarande ingen aning om vad som hänt. Vad är det som inte funkar liksom? Förs pengarna inte över? Kommer det upp något felmeddelande? Har webbläsaren blockat ett popupfönster? Etc?

Tror som sagt att ditt bästa alternativ är att kontakta EA.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

nej det har det inte gjort. De vill inte ta emot mitt kort

e du säker på att du gjort så du kan handla med kortet på internet? när jag var under 18 så ville inte mamma att jag skulle kunna handla på internet lol så det gick inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

e du säker på att du gjort så du kan handla med kortet på internet? när jag var under 18 så ville inte mamma att jag skulle kunna handla på internet lol så det gick inte.

Det är min pappas kort, han hjälpte mig.

Miceparade:

Har fortfarande ingen aning om vad som hänt. Vad är det som inte funkar liksom? Förs pengarna inte över? Kommer det upp något felmeddelande? Har webbläsaren blockat ett popupfönster? Etc?

Tror som sagt att ditt bästa alternativ är att kontakta EA.

Jag har ju skrivit in alla grejer, och sen står det så här "ditt köp kunde inte grodtjänas".
Inga pengar har förts över.
Inga felmeddelande bortsett från att det står att det inte funkar.
Popupfönster har jag inte tänkt på. Kan testa


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Kan testa

Kontakta EA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kontakta EA.

kan testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kontakta EA.

jag laddade ner spelet istället för att köpa det


   
SvaraCitera