Aviseringar
Rensa alla

Eääjje


Ämnesstartare

Har hört att man blir smartare av att höra jätte många åsikter och att istället för att försöka övertala alla om att man själv har rätt så baa lyssnar man..*WTF*

Man lyssnar och tar åt sig, man ställer frågor och visar på nyfikenhet istället för en vilja att knivhugga någon i ansiktet,*WTF*.

Sen så tar man det man tycker verkar logiskt ifrån andras världssyner och blandar in med sina egna
*WTF*

jag vet att detta låter hel konstigt och att många kanske menar på att vi måste smutskasta varann för att komma någon vart.

Så jag tänkte kolla med den som e villig att svara.
- vad är det viktigaste i livet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Må bra.


   
SvaraCitera

JoElite:

- vad är det viktigaste i livet?

Har svårt att svara på det med endast ett svar.
Det är självklart viktigt att må bra själv.
Men jag skulle nog säga att det är viktigare att se till att de man älskar mår bra.


   
SvaraCitera

det beror kanske på vilka man lyssnar på


   
SvaraCitera

bra sagt
jag gillar dig


   
SvaraCitera

det viktigaste med livet är meningen med livet


   
SvaraCitera

meningen med livet är meningen med livet


   
SvaraCitera

det viktigaste i livet är att må så bra som möjligt och göra att det känns så meningsfullt för en själv som möjligt

(om detta inte skadar någon annan)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

(om detta inte skadar någon annan)

då är det poänglöst


   
SvaraCitera

Artie:

då är det poänglöst

hur menar du?


   
SvaraCitera

VADÅ SÅKLART MAN TAR LYSSNAR PÅ FAKTA OCH OLIKA ARGUMENT, MAN ÄR VÄL INGET RELIGIÖST AS ELLER POLITIKER, vadå som att man föds med en fast åsikt om precis allting!!!!!!!! fuck me

och vadå vad är din fråga!!!!!!!!!! [mad][mad] åh herregud

OCH SLUTA (detta gäller inte bara dej, lessen om jag lät arg) STÄLLA DUMMA FRÅGOR IE, VAD ÄR MENINGEN MED LIVET!!!!!!!!!!! helvete önskar jag hade ett caps-läge till, alltså

DET FINNS INGEN MENING MED LIVET

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!! VAD ÄR MENINGEN MED BLÅTT, FRÅGAN ÄR RETARDERAD FÖR SATANS JÄVLA HELVETE [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

br, anmäld, lås tråd


   
SvaraCitera

Tickstart:

DET FINNS INGEN MENING MED LIVET

meningen med livet är meningen med livet


   
SvaraCitera

Artie:

meningen med livet är meningen med livet

rekursion!!!!!!!


   
SvaraCitera