Aviseringar
Rensa alla

Earl?


SLCD
 SLCD

Geigerzähler:

Nej, vet. [n] Har typ bara två ställen att välja på i Luleå. Men ja, jag skulle ju kunna åka en bit för att få det snyggt gjort.

Det är alltid värt pengarna att åka. De enda jag känner att jag kan rekommendera är barbella, calm och Swahlili Bob's.


   
SvaraCitera

Nej och hör sen.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Nej, vet. [n] Har typ bara två ställen att välja på i Luleå. Men ja, jag skulle ju kunna åka en bit för att få det snyggt gjort.

Gör det nästa gång du är i Stockholm istället. Luleås ställen verkar MYCKET ovärda, skulle ej göra där.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Calm är väldigt bra, hålslog skiljeväggen i näsan hos dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Gör det nästa gång du är i Stockholm istället. Luleås ställen verkar MYCKET ovärda, skulle ej göra där.

Meeennn, mina föräldrar bor ju i Luleå. Fyller ju 18 om 10 månader, långt borta. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla, gör ingen Earl. Du är ju så otroligt vacker!


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Meeennn, mina föräldrar bor ju i Luleå. Fyller ju 18 om 10 månader, långt borta. [blush]

Har du ingen förening du är medlem i, vari du kan åka på utbildningar i Stockholm och få resan betald, eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Har du ingen förening du är medlem i, vari du kan åka på utbildningar i Stockholm och få resan betald, eller något.

Jo, är ofta där. Ska dit om typ 3v, men måste inte föräldrarna vara med? [blush] Kanske räcker med moster. [blush][blush][blush]

*känner mig pytteliten*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min klasskompis har. Har för mig att hon gjorde den själv också och det verkar fungera utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Har du ingen förening du är medlem i, vari du kan åka på utbildningar i Stockholm och få resan betald, eller något.

mfrgrl, jävla organisationer med statligt bidrag, man blir avundsjuk. det är av någon anledning svårt att få statligt bidrag för anti-statlig verksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jo, är ofta där. Ska dit om typ 3v, men måste inte föräldrarna vara med? Kanske räcker med moster.

På Swahili Bob's kan du gå utan föräldrar, dina föräldrar måste fylla i det här intyget och sen kommer han ringa upp dem, så make sure att någon av dina föräldrar (den som skrivit på lappen) är tillgänglig via telefon när du ska piercas.
Good luck![bigcheers]


   
SvaraCitera

Men nej. Du skulle ej passa. Förstöra ditt fina ansikte. Nä. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

På Swahili Bob's kan du gå utan föräldrar, dina föräldrar måste fylla i det här intyget och sen kommer han ringa upp dem, så make sure att någon av dina föräldrar (den som skrivit på lappen) är tillgänglig via telefon när du ska piercas.
Good luck![bigcheers]

[y] Ska se om jag hinner ta mig dit när jag är i Stockholm då.

Capture:

Men nej. Du skulle ej passa. Förstöra ditt fina ansikte. Nä. [sad]

Kommer att bliii jättefiint!


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Kommer att bliii jättefiint!

Jag är faktiskt mycket tveksam till om du kommer att passa i det. [no-no]
Är så få som passar i bridge.

Men tja, det är ju bara att ta ut den om det ser förjävligt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Men tja, det är ju bara att ta ut den om det ser förjävligt ut

Precis. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom den är väldigt mycket på ytan så är det rätt stor risk att den stöts ut osv. Men är du försiktig med den osv så ska det inte vara några problem 😛


   
SvaraCitera