Aviseringar
Rensa alla

Earth Hour


My dreams are her:

Ficklampa?

Jag tänker inte frivilligt gå ut när det är så mörkt att jag behöver en ficklampa. [sad]

Harpyja:

UM WILL BE DESTROYED!

SAVE YOURSELVES!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu släckte vi, tack för påminnnelsen [wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är mörkrädd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska iaf släcka 😀 Men datorn tänkte jag inte stänga av ^^ [y]
för det behövde man väl inte o.O man skulle väl bara släcka alla lampor? o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, jag fakear att jag har släkt. Har bara släkt alla lampor, inte stängt av strömmen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tveea:

man skulle väl bara släcka alla lampor? o.O

Nej du ska slå av strömbrytaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Lol, jag fakear att jag har släkt. Har bara släkt alla lampor, inte stängt av strömmen...

Jag trodde poängen var att släcka ljuset? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Jag trodde poängen var att släcka ljuset? [shake]

MEN DET DRAR JU FORTFARANDE EL BARA INTE LIKA MKT DÅ.
Man ska slå av strömmen, liksom helt. Det som är grejen. Men aa släcka lampor är väl också bra.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

MEN DET DRAR JU FORTFARANDE EL BARA INTE LIKA MKT DÅ.
Man ska slå av strömmen, liksom helt. Det som är grejen. Men aa släcka lampor är väl också bra.[rolleyes]

Grejen var väl inte att spara ström utan att det skulle vara som en demonstration/manifestation eller vad det nu var, hörde jag i varje fall. Skitsamma jag har släckt lampan, mer får dom inte [no-no]


   
SvaraCitera

Till min förvåning så har fan hela gatan släckt ner, ser många har tänd levandeljus, mitt bidrag fick bli att köra laptoppen på batteri och inte med el adaptern [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett jävla hyckleri, hade man verkligen brytt sig hade man gjort sig av med bil, aldrig åkt något fordon och inte använt el hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Plus att alla grannar märker det och lär sucka åt en och tycka man skiter i jorden.[sad]

Slipper det, bor i blattetown
nä jag orkar inte släcka [smile]


   
SvaraCitera

Inte direkt så att en timme släckt ljus gör nån skillnad, bara patetiskt med alla idioter som låtsas bry sig och känner sig som värsta miljöhjältarna för att de släckt i en timme. [bigsmile]

Ofta politikerna bryr sig ett skit om du snubblar runt i mörkret eller inte.


   
SvaraCitera

Dreamcypher:

Det är ett jävla hyckleri, hade man verkligen brytt sig hade man gjort sig av med bil, aldrig åkt något fordon och inte använt el hemma.

Nja, inte direkt att man ska bli asket för att kunna påstå att man bryr sig, men åtminstone att man gör nåt mer än att släcka en timme om året.


   
SvaraCitera