Aviseringar
Rensa alla

Ebba 1år


värdeuppgift:

av din tråd att dömma så är du aldeles för mjuk mot din dotter och jag uppmuntrar dig att ignorera henne en vecka eller två

HAHAHAHAHAHAAHHAA


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

av din tråd att dömma så är du aldeles för mjuk mot din dotter och jag uppmuntrar dig att ignorera henne en vecka eller två

hahahaaahaha vi behöver sånna som du på mitt jobb martina[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebbasmamma91:

Sukof: Ta dina skattepengar? Så du påstår att jag går på socbidrag? Snälla lilla vännen, ta reda på fakta innan du säger nåt ^^

känns det inte tråkigt att skriva nånting som betyder mkt för dej att bara få en massa tråkiga inlägg?[shake]

congratz till ebba grön iaf [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InjectMeWithAIDS: Hmm 😛 Nja. Jag har lärt mig nu att det e inget att ta åt sig av, vad vet dom om mitt liv o hur vi lever osv? Ingenting ju. Jag skrattar mest bara åt dom som ska klaga, för saken e den att irl e det INGEN som klagar.


   
SvaraCitera

ebbasmamma91:

för saken e den att irl e det INGEN som klagar.

Högt nej. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Högt nej. [ops]

Pratar nån bakom ryggen så kommer det alltid fram till slut 🙂


   
SvaraCitera

ebbasmamma91:

Pratar nån bakom ryggen så kommer det alltid fram till slut 🙂

Haha ja. Eller inte. [crazy]
Dock förmodar jag att folk håller tyst om saker och håller saker och ting för sig själva.


   
SvaraCitera

och?

intresseklubben.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kunde inte bry mej mindre....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebbasmamma91:

ukof: Ta dina skattepengar? Så du påstår att jag går på socbidrag? Snälla lilla vännen, ta reda på fakta innan du säger nåt ^^

du kan ju få förklara vad du har för inkomster isf?

ebbasmamma91:

Pratar nån bakom ryggen så kommer det alltid fram till slut 🙂

Du är bra naiv va?


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

av din tråd att dömma så är du aldeles för mjuk mot din dotter och jag uppmuntrar dig att ignorera henne en vecka eller två

[bigsmile] En smile räcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew; Jadu, jag får barnbidrag (precis som alla andra föräldrar), underhåll av pappan (eftersom jag inte e tsm med honom) & föräldrapenning (precis som alla andra föräldrar).

Sanningen kommer ALLTID fram förr eller senare, så e det bara.


   
SvaraCitera

ebbasmamma91:

(Var bara tvungen att skriva av mig lite) ;D

Thought I'd do the same:

Vem förutom du själv och dina närmaste bryr sig om att din lilla poopfactory fyller ett? Sen att du är ung mamma hör inte riktigt till denna diskussionen, men jag kan lova att det inte finns någon som inte känner knytet som bryr sig det minsta.

Och argumentet att jag skulle bry mig för att jag klickade på tråden, håller inte.

"Ebba 1år" - Skulle kunna vara vad som helst, "Ebba 1år blev på grund av sjabbel från sjukhus eller dylikt sjuk, död, uppäten" eller liknande.

ebbasmamma91:

Sukof: Ta dina skattepengar? Så du påstår att jag går på socbidrag? Snälla lilla vännen, ta reda på fakta innan du säger nåt ^^

Du tar väl emot barnbidrag? Betalar du själv inte skatt så innebär det att du snyltar på andras skattepengar.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Ingen bryr sig, skriv i din jävla blogg istället.

ebbasmamma91:

På nåt sätt måste du ju bry dig .

Ja, man blir asarg på att folk tror att man på riktigt bryr sig om deras barn. Jag säger bara en sak:
JAG HATAR BARN!!!
så var det sagt

ebbasmamma91:

Så du påstår att jag går på socbidrag?

vad annars? eller vänta, du behöver inte svara, bryr mig inte egentligen.. -.-


   
SvaraCitera

Vad är syftet med ditt inlägg? (Eftersom att detta är ett diskussionsforum så vill jag gärna veta vad vi skulle diskutera om det).


   
SvaraCitera