Aviseringar
Rensa alla

ebuddy msn till nokia 5310??


Ämnesstartare

Är det någon som vet exakt hur man ska göra för att få programet att funka. Har laddat ner den till datorn men sen så vet jag inte exakt hur man ska göra. Ska man bara lägga in programet på telefonen och sen bara köra det eller??

Snälla hjälp mig med detta problem.[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen som vet hur man fixar det eller???[sad]


   
SvaraCitera

ladda ner programet till mobilen och installera det sedan kör du det men det kommer kosta dig mycket och du inte har specielt abbonemang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

men det kommer kosta dig mycket

Vad kostar detta programmet då? Eller kan du dom exakta priserna så är jag glad om du kan skriva dom här.


   
SvaraCitera

Geforce8800:

Vad kostar detta programmet då? Eller kan du dom exakta priserna så är jag glad om du kan skriva dom här.

att vara kopplad till internet på mobilen e jävligt dyrt om man inte har speciellt abbonemang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Programmet är inte stort så det är nog inga problem. Annars kan du installera via datorn. Finns en funktion i Nokia PC Suite som heter "Installera program". Annars kan du ta ut minneskortet, lägga in programmet och öppna filen i mobilen. Finns många vägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testade det genom installer program men det gick inte . för det var en jad-fil vilket min mobil inte gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste ha .jar-filen för att kunna installera oavsett hur du gör det. .jad-filer är komplement till .jar-filer och behövs inte i moderna lurar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera