Aviseringar
Rensa alla

Ecstasy


Ämnesstartare

Jag tänkte pröva e (ecstasy) för första gången. Blå dollar. Någon som har några erfarenheter? Vad ger det för rus? Är det värt att pröva?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag mår väldigt dåligt i vanliga fall. Deprimerad, mycket tankar om att ta livet av mig. Väldigt mycket ångest/panikångest attack osv. Hört att det inte är bra att ta E när man mår väldigt dåligt. Är det sant?


   
SvaraCitera

Det låter inte som en bra idé att mixtra med sitt psyke då, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det låter inte som en bra idé att mixtra med sitt psyke då, nej.

Har du prövat e?


   
SvaraCitera

Det ska du nog inte ta om du redan mår dåligt nej. Var länge sen nu så minns inte så bra men allt var kass innan men hade kontroll på det, men efter den där skiten blev det kaos av allt under nån vecka eller två. Inte direkt hälsosamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det ska du nog inte ta om du redan mår dåligt nej. Var länge sen nu så minns inte så bra men allt var kass innan men hade kontroll på det, men efter den där skiten blev det kaos av allt under nån vecka eller två. Inte direkt hälsosamt.

Okej, men när du tagit e, vart det en skön känsla trotts att du mådde dåligt innan?


   
SvaraCitera

felicia-a:

Okej, men när du tagit e, vart det en skön känsla trotts att du mådde dåligt innan?

Ursäkta om jag ej är mycket till hjälp men då jag är osäker på reglerna kring vad man får skriva kring sånt här vet jag inte om jag vill svara på den frågan. Men kan säga att jag absolut inte tycker du ska prova om du är osäker på ditt psyke. Det var inte värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men kan säga att jag absolut inte tycker du ska prova om du är osäker på ditt psyke. Det var inte värt det.

Okej, då vet jag 🙂 Då håller jag mig nog borta från det!


   
SvaraCitera

felicia-a:

Okej, då vet jag 🙂 Då håller jag mig nog borta från det!

Det tycker jag du gör rätt i.

Hoppas du får ordning på din hälsa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hoppas du får ordning på din hälsa!

Tack det hoppas jag med 🙂


   
SvaraCitera

felicia-a:

Vad ger det för rus?

Rosa elefanter och gungande väggar.[crazy]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Rosa elefanter och gungande väggar.

nej, extacy är inte hallucinogent, du tänker nog på lsd


   
SvaraCitera

ecstacy är iofs inte så farligt om man har "dåligt" psyke. Det man ska stanna borta från är hallucinogena.


   
SvaraCitera

tycker att E är en väldigt trevlig drog som är väldigt värd att prova. man blir mest bara väldigt, väldigt lycklig och kramig av den. och är den framförallt väldigt skönt och välbefinnande osv.

tycker inte att det är ett problem att du mår dåligt, extacy är inte riktigt en drog man kan "snetrippa" på på samma sätt som vissa andra droger. e blir man alltid bara euforisk av, tycker jag iaf. tvärt om kan det nog bara vara bra med ett break från misären och se världen från den ljusa sidan osv.

vet inte hur du har det med kompisar och sådär men kan inte tänka mig att den är särskillt bra som ensamdrog. man behöver åtminståne någon annan som man kan kramas med, gärna som också är e-ad så blir det allra roligast.[blush]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

nej, extacy är inte hallucinogent, du tänker nog på lsd

Och du missade att jag var oseriös.[crazy][crazy]


   
SvaraCitera