Aviseringar
Rensa alla

Ed sheeran ♥


Ämnesstartare

Ed sheeran kan seriöst vara den mest begåvade människan jag vet! Har ni hört you need me i dont need you? Eller be like you, UNI, firefly, one night eller the parting glass (osv osv)? Helt otroligt underbara låtar ♥ Har ni någon favoritlåt från vår favvoginger? 😉


   
Citera
Ämnesstartare

inte tillräckligt metal tror jag


   
SvaraCitera

Min favoritlåt med honom är The A-team Hjärta Och så gillar jag även I see fire, Thinking out loud, Lego house och Give me love!


   
SvaraCitera

Förstår bara inte


   
SvaraCitera
Kudhos

KYGO REMIXEN

SHIT VA BRA DEN ÄR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindfly:
Min favoritlåt med honom är The A-team Hjärta Och så gillar jag även Thinking out loud, Lego house och Give me love!

Ja, alla hans låtar är jättebra heheh har du lyssnat på hans äldre musik från loose change och want some EP? (om jag minns rätt heter albumen så ops)
Little bird, one night  autumn leaves är grymma iaf 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Förstår bara inte

Vad? Höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
inte tillräckligt metal tror jag

Jodå. Alldeles lagom 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
KYGO REMIXEN

SHIT VA BRA DEN ÄR

Länka? 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

Pannkakssmöörgåsen:

Länka? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Ahaaa den hade jjag visst redan hört höhöh 


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:

Ja, alla hans låtar är jättebra heheh har du lyssnat på hans äldre musik från loose change och want some EP? (om jag minns rätt heter albumen så ops)
Little bird, one night  autumn leaves är grymma iaf 😉

Kollade in dom albumen och hade inte hört en enda låt därifrån Rullar ögonen Ska definitivt lyssna på dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindfly:

Kollade in dom albumen och hade inte hört en enda låt därifrån Rullar ögonen Ska definitivt lyssna på dom!

Gört! Inte hört alla heller men dem jag har hört asså njdudjdjdkskskdkfkrjjjdj bara mmmm ♥♥♥ 😉


   
SvaraCitera

Kudhos:

Hah jag som precis la upp den i en annan tråd. Håller med den är riktigt bra Tumme upp


   
SvaraCitera
Kudhos

Mindfly:

Hah jag som precis la upp den i en annan tråd. Håller med den är riktigt bra Tumme upp

KYGO <3 <3<3

sån norsk bror asså


   
SvaraCitera