Aviseringar
Rensa alla

Edward Cullen har gigantiska djungelögonbryn


Ämnesstartare

Är det bara jag som hatar twilight?

Jag har läst böckerna och sett filmen och det var det största tidsslöseriet i mitt liv.

Det räcker inte med att det har getts ut en bokserie, utan det filmatiseras också.
Folk drar fortfarande quotes ur filmen och jag är på gränsen till murderous rampage.

Twilight är sämst och borde kastas i återvinningslådan enligt mig.


   
Citera
Ämnesstartare

Den suger ja. 🙂

Och snacka om att förstöra synen på vampyrer för folk. Glittra i solljus? Wtf :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Den suger ja. 🙂

du har antagligen inte läst böckerna å menar fillmen? ?

highwired:

r det bara jag som hatar twilight?

highwired:

r läst böckerna och sett filmen och det var det största tidsslöseriet i mitt liv.

d säger en del. du hatar första boken å läser andra... tredje... fjärde.... femte.... OCH ser filmen, [bigsmile]

d lyser igenom att du endast skriver detta för att provocera - lika mycke som självaste blondinbella!

men vissa mäniskor verkar inte fatta hur man provocerar. d som älskar twilight har nog lite svårt att ta åt sig när d du skriver inte låter ett dugg trovärdigt. hade varit skillnad om du läst boken å kunde komma me negativa synpunkter på den , då hade d kunnat staratas en diskussion, men nu blir d bara nån motvikt på alla hyper-twilight-fans.

så du failar alltså inte bara med att hacka på twilight utan även i att provocera, [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har då inte läst böckerna, men filmen har jag sett och fyfan ja, så sjukt överdrivet! och wtf? Som kablash sa, glittrar i solen?
Och hur fan flyger dom? jo dom "swoschar" i en söt "lalala" ställning? Ska vampyrer flyga så ska dom vara djur och ha vingar, dvs vara fladdermöss, dom vampyrerna som finns i mänsklig form flyger inte=C och dom är inte hulkenstarka heller för den delen! Jävla sopfilm, blev grymt besviken:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

jo dom "swoschar" i en söt "lalala" ställning? Ska vampyrer flyga så ska dom vara djur och ha vingar

NEj de flyger inte, de hoppar.

Men jag håller med. Det var mina favoritböcker förut men nu har den blivit så jävla omtalad och det har tröttat ut mig hur alla jävla människor pratar om den stup i kvart.


   
SvaraCitera

dPof:

och dom är inte hulkenstarka heller för den delen!

De är de i de flesta serier, eller iallaf snabba.

Men resten håller jag med om, ren skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

NEj de flyger inte, de hoppar.

Interview With The Vampire.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

så du failar alltså inte bara med att hacka på twilight utan även i att provocera

varför bränna krutet vid introduktionen? 😀

Det finns mycket med twilight jag stör mig på:
Vampyrer ska inte glittra, eller hoppa omkring som ADD-ungar.
böckerna är dåligt skrivna och storyn är kass.
filmens cast är avskyvärt dåligt i jämfört med intrycket man fick av böckerna.

Kablash__:

Och snacka om att förstöra synen på vampyrer för folk.

twilight är en förolämpning till vampyrlitteratur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Interview With The Vampire.

Vad är det med den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad är det med den?

Så ska vampyrer vara tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Så ska vampyrer vara tycker jag:P

håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

highwired:

håller med

[y]

Fast jag kommer ändå både läsa och se Twilight för att bilda en egen uppfattning, då jag hade tänkt göra det långt innan den blev hajpad, men inte hunnit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Så ska vampyrer vara tycker jag

Mjo.


   
SvaraCitera

ne den va ju rätt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte Twilight-hysterin. Kanske ser filmen när hysterin är över.


   
SvaraCitera