Aviseringar
Rensa alla

Eeeeeh, ångestattack kanske


Ämnesstartare

Tror jag håller på att bryta ihop, precis nu. Ont i magen, orolig, lite skakig och med gråten i halsen och jag är lite rädd.
Men vad ska jag göra just nu? För att få bort den här sjuka känslan av att jag vill dö. Behöver något bra att sysselsätta mig med?


   
Citera
Ämnesstartare

Spela spel, vadsom. Tetris? Rör dig, leta upp kluriga problem, sjung, läs.

Kram. [love]


   
SvaraCitera

loom:

Men vad ska jag göra just nu?

Känner igen mig precis! Jag brukar hantera det med att göra saker precis hela tiden, varje dag, jämt, så att man blir så trött att man stupar varje kväll. Och aldrig vara ensam. Problemet är att man faller ännu hårdare när man väl blir ensam och sysslolös. Så jag vet inte vad man gör.

Lyssna på Keith Urban[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Spela spel, vadsom. Tetris? Rör dig, leta upp kluriga problem, sjung, läs.

Jag har spelat cube crash på facebook hur länge som helst...och löst typ 20 mattetal. Ska nog prova läsa lite då kanske.

Idoufe:

Kram.

Tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Findus:

Jag brukar hantera det med att göra saker precis hela tiden,

Jag försöker verkligen men är så sjukt trött när jag kommer hem från skolan, fastnar i soffan och kommer mig inte för att göra någonting [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en promenad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ta en promenad

För kallt och regnigt [sad]
Ser nu att en fågel bajsat på mitt fönster också. Kul.


   
SvaraCitera

loom:

Behöver något bra att sysselsätta mig med?

Onani!


   
SvaraCitera

loom:

Men vad ska jag göra just nu? För att få bort den här sjuka känslan av att jag vill dö.

Tänk på att när du känner så så kan det bara bli bättre. ;]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska gå och dricka te och spela kort med mamma nu. Kanske förtjänar en liten kaka också. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att andas (djupa andetag:P). Det är lättare att få ångestattack om man börjar andas små korta andetag och spänner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur går det? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Hur går det?

Kändes bättre ett tag men nu börjar det komma tillbaka, måste ju gå och sova snart, skola imorgon, stress och allt. Just det, måste läsa 15 sidor kemi också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Kändes bättre ett tag men nu börjar det komma tillbaka, måste ju gå och sova snart, skola imorgon, stress och allt. Just det, måste läsa 15 sidor kemi också.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weed


   
SvaraCitera