Aviseringar
Rensa alla

ef eller sts?


Jag ska åka med min kompis till malta och vi vet inte om vi ska ska åka med sts eller ef. är det mycket skillnad på dom och är sts som ett dagis som många säger? ungefär hur mycket fritid får man när man åker med sts eller ef?

vad tror ni är bäst om man vill ha ganska mycket fritid och om man vill ha ett ganska säkert bara inte ledarna är helt nograna att räkna alla hela tiden och om man måste vara med på alla aktiviteter? [wink]


   
Citera

Spelar väl ingen roll vad ni åker med. Bara in kommer ihåg de fyra P:na:
Pass
Pengar
P-Piller.


   
SvaraCitera

vet inte riktigt vilken som är bäst sämst.....för ett par år sedan åkte ngr kompisar till mig med EF (london) och de sa att EF söööög...tydligen väldigt oklart allting och så.. Men året därpå åkte jag med STS och tyckte att de va riktigt dåliga (som du säger: dagis typ, ingen fritid alls...däremot så hotar de ju med att skicka hem en om man smiter ut, röker etc vilket de inte gör..)

Tycker båda verkar dåliga....om jag var ni skulle jag satsa på att åka på vanlig charter, och om ni är för unga - åk på ngn annan summer school (med ngt privat bättre företag) eller vänta helt enkelt till nästa år

EF och STS är jäkligt ovärt!


   
SvaraCitera