Aviseringar
Rensa alla

Efedrin


Ämnesstartare

evilkanivil:

bara misslyckade sopor tar droger o skit

Precis, se bara på Paul McCartney

Men ja, efedrin är varken effektivt eller hälsosamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, är det sant att det inte är olagligt att bruka? [surprised] Det trodde jag det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

orka vara så tjock att man måste ta sånt skit för att gå ner i vikt.

HAHAHA. älskar vad jag är dubbelmoralig <3

z i n:

Oh, är det sant att det inte är olagligt att bruka? Det trodde jag det var.

Nej det är inte olagligt att bruka eller inneha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Nej det är inte olagligt att bruka eller inneha.

Gött [bigcheers]

Inte för att jag har tänkt använda det men det är ju bra att de som vill kan göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Gött [bigcheers]

Inte för att jag har tänkt använda det men det är ju bra att de som vill kan göra det.

Japp verkligen! [y]

Inte för att jag är en av dem som använder det men [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta inte efedrinen på kvällen, du kan få svårt att sova. Du måste motionera också för att få bästa effekt av efedrin. Hade jag varit du hade jag slutat med efedrinen 1 vecka innan operationen. Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smaka på tabletterna. Efedrin ska vara beskt, ha en alldeles fruktansvärd smak. Om de har den där beska och fruktansvärda smaken, så är det mer troligt att du har riktig efedrin. Om de inte har det, så är det rätt troligt att det inte är efedrin, och då vet du inte vad det är du stoppar i dig och borde sluta ta dem.

_anonym_:

men jag har inte kännt nått av detta så jag undrar varför jag inte gör det? Är jag emun mot det eller vad e felet?

Alla får ju inte såna effekter, svettningar och nedsatt aptit är väl mer bieffekt än egentlig effekt.
Fast jag fattar inte varför man tar efedrin av sådana anledningar som att man vill gå ner i vikt, för det enda du får som kan leda till viktnedgång är just endsatt aptit och det kan du ju fixa på andra sätt. När du slutar ta det får du ju bara tillbaka aptiten igen och antagligen kommer du äta ännu mer då, för att kroppen vill kompensera för att du svält den. Bättre att hitta långsiktiga lösningar, för du kan inte äta efedrin hela livet precis, du måste ta pauser ifrån det för att inte bli av med effekten och att inte göra det, eller äta det under alldeles för många år, måste vara rätt skadligt för hjärtat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom har jag aldrig märkt av att jag får sämre aptit av dem, men jag har rätt dålig aptit över huvud taget, jag äter typ aldrig för att jag är hungrig utan för att jag tycker maten smakar bra. Så det kanske är därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har antagligen fått en dålig produkt, en klar majoritet av dom preparat som säljs illegalt på nätet är fejk.


   
SvaraCitera

Jag hoppas att ingen hann läsa vad sillensillen skrev, då han/hon föreslog en dödlig dos.

Du bör inte ta fler än 3 tabletter(*30mg/st = 90mg) per dag.

Du bör heller inte ta det i längre än 2 veckor, samt ha en dag i veckan då du låter bli det. Därefter ha minst 2 veckors uppehåll innan du fortsätter igen.

Jag vill dock inte föreslå att du tar det överhuvudtaget, då det har samma biverkningar som amfetamin.

Men OM du nu har bestämt dig för att verkligen ta det så har efedrin en snabb halveringstid, så du kan ta det relativt nära inpå operationen. Men för att vara helt säker så skulle jag föreslå att du undviker att ta det den närmsta månaden.

Troll eller inte, min åsikt iaf.


   
SvaraCitera

Som sagt, uppehåll är ett måste annars blir kroppen tollerant.
En i sverige har dött av efedrin.
Dödlig dos? för en katt kanske men ej för en människa.
Min åsikt iaf.
Anledningen att man inte kan ta samma dos inför träningarna är att en vecka efter man börjat kuren så känner man inte lika effekt, så mn måste höja doseringen. Max 2-3 veckor ska man köra.
Föreslog inte en dödlig dos enligt sveriges användare av efedrin.
Men men.. lyssna inte på mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morgonfluff:

värt att testa?

Om du måste förstöra dig ovara dum i huvudet så ta clenbuterol istället för efedrin då.


   
SvaraCitera

majkie2:

Om du måste förstöra dig ovara dum i huvudet så ta clenbuterol istället för efedrin då

det var väll att ta ett steg för långt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sillensillen:

det var väll att ta ett steg för långt..

Kanske, men clenbuterol är hur som helst bättre i min mening.
Jag har inte tagit något av det själv, men har kollat upp båda då jag var lite intrisserad av att prova, konstaterade dock ganska snabbt att det inte var värt det. Clenbuterol är iallafall mildare.


   
SvaraCitera

majkie2:

Kanske, men clenbuterol är hur som helst bättre i min mening.
Jag har inte tagit något av det själv, men har kollat upp båda då jag var lite intrisserad av att prova, konstaterade dock ganska snabbt att det inte var värt det. Clenbuterol är iallafall mildare.

Båda är väll samma grej förutom att fettet inte försvinner i clenbuterolets fall, man får mer muskler av det.. fettet försvinner delvis in i musklerna


   
SvaraCitera