Aviseringar
Rensa alla

efter att inte ha hört av sig på två veckor är det dags att börja gå vidare?


Ämnesstartare

akjsdpwqu dp nud


   
Citera

annabehibak:

jag och en kille som heter nicklas

varför skriva ut namn?
+ HAR DU HÖRT OM PUNKT OCH KOMMATECKEN??


   
SvaraCitera

Orkar inte läsa, förlåt! [shake]

Kakaoxo:

HAR DU HÖRT OM PUNKT OCH KOMMATECKEN??


   
SvaraCitera

Jag förstår inte vad du skriver [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ääääsch fafaaan , skiiter i det här HAHAHAH låter det vara .


   
SvaraCitera

Ring tönten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inga pengar på telefon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annabehibak:

har inga pengar på telefon

fyll på..
antingen (om du tycker om kilen) så får du tag på han på något vis, tar saken i egna händer.. Eller så släpper du han och går vidare.. Men om han inte har hört av sig på 2 veckor så verkar han ju inte så intresserad tyvärr. Men de kan ju va så att han bara går och väntar på att du ska ringa också.. Det vet man ju inte.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutlass:

Men om han inte har hört av sig på 2 veckor så verkar han ju inte så intresserad tyvärr. Men de kan ju va så att han bara går och väntar på att du ska ringa också..

tack! kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annabehibak:

tack! kram

inga problem!
Men allt beror ju på hur pass starkt du känner för han. Om du tyckar att han är värd att lägga kraft och tid på.
Själv så tycker jag att du borde glömma och gå vidare, eftersom att han inte visar något intresse. Men å andra sidan så kaske det är så att han bara är blyg.. Det vet ju inte jag.
Men hoppas det går bra till slut! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutlass:

Men å andra sidan så kaske det är så att han bara är blyg..

joo det är ju det han är 😛 sen så säger han inte hur han känner heller så det kan vara lite frustrerande men jag får ha tålamod bara och se vad som händer (vi bor ju i samma by) så vi kommer ju stötta på varandra i vilket fall 🙂


   
SvaraCitera

annabehibak:

efter att inte ha hört av sig på två veckor är det dags att börja gå vidare?

Vill inte förstöra något som kan vara på gång men om han inte har hört av sig på två veckor så är det säkert följande:

1) Han fösöker smita undan dig/ bryr sig inte/
🙁
____

2) Han sitter häktad hos polisen (ej om han inte är myndig)

__

3) han är på semester med dålig mottagning eller så är han helt enkelt en -player- also known as kåtbock, omogen.

[shake]

tråkigt för övrigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annabehibak:

joo det är ju det han är 😛 sen så säger han inte hur han känner heller så det kan vara lite frustrerande men jag får ha tålamod bara och se vad som händer

Aha! då förstår jag problemet!
Då tror jag faktiskt att han bara inte vågar. Det skulle inte förvåna mig om han väntar på att du ska ringa, på att du ska ta första steget..
Men någon av er måste ju våga först om det ska bli något..


   
SvaraCitera

Cutlass:

Men å andra sidan så kaske det är så att han bara är blyg..

kan även vara så ja [smile]

Ring honom !


   
SvaraCitera

Jag känner en kompis som har haft sådär ungefär. En kille säger att han gillar henne, men han har typ aldrig hört av sig o så.. bara inse lögner.


   
SvaraCitera