Aviseringar
Rensa alla

Efter en abort?


Ämnesstartare

Vill gärna veta vad ni tror, för dom på 1177 vart väldigt förvirrade. 

Jag har alltså sjukt ont i hela kroppen, hade hög feber imorse som lagt sig nu efter en alvedon och har som en fruktansvärd mensvärk. När jag gick upp imorse var det vattnigt blod som bara rann ur mig. Är det infektion eller är jag bara sjuk? Har googlat runt lite och jag finner ingen som  haft ont i kroppen. Dock verkar smärtan, febern och ökade blödningar vara infektion. 

Vad tror ni? endast seriösa svar tack, det är VÄLDIGT onödigt att skrämma upp hypokondrikern i mig. 


   
Citera
Ämnesetiketter

har du gjort abort? men annars vet jag inte sryLedsen du får söka runt lite on da internet 


   
SvaraCitera

Hur gammal är du och varför har du gjort abort?


   
SvaraCitera
time
 time

Ingen av oss är utbildade läkare eller övrig vårdpersonal. Gå till din närmaste hälsocentral. Det är viktigt att kolla upp infektioner, SPECIELLT om du precis genomgått en abort. 


   
SvaraCitera

Vad sade de på 1177? Ring din vårdcentral när de öppnar imorgon och fråga hur du ska göra. Kanske kan du få en akuttid, eller så säger hn att det är helt normalt och ej behövs.


   
SvaraCitera

kan inte hålla mig nu 

NI ÄR JU FÖR FAN HELT JÄVLA EFTERBLIVNA PÅ DEN HÄR SIDAN

come at me admins 


   
SvaraCitera

Ring ungdomsmottagningen/kvinnohälsan eller ring 1177 igen och säg att du mår skit och åker in akut till akutmottagning så de är beredda på att du kommer. Inflammationer i nedre regioner bör tas på allvar mvh erfarenheten


   
SvaraCitera