Aviseringar
Rensa alla

Efter gymnasiet?


Ämnesstartare

Sitter och funderar på vad jag vill, och jag har ingen som helst aning! Vad ska ni andra 95or göra efter gymnasiet? Och vad gjorde ni andra efter denna tid?


   
Citera

Flytta utomlands! 


   
SvaraCitera

Jag fick jobb som lärare på samma skola. Jobbade där ett år och flyttade till stockholm för pengarna. Det var en bra idé.


   
SvaraCitera

Jag gick enklare kurser, arbeta lite, gick längre utbildning och nu arbetar jag.


   
SvaraCitera

Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra så jag drog utomlands ett år.


   
SvaraCitera

Läsa vidare till civilingenjör i teknisk biologi 🙂


   
SvaraCitera

Jag drog till högskola direkt, slutade, var arbetslös, sjuk i huvudet, sjukskriven och nu pensionerad


   
SvaraCitera
reben

tänkte nog bara chilla ngt år efter studenten tkr ja förtjänar d


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag blev vikarie inom barnomsorgen! Party Hann även jobba inom hemtjänsten och på Max innan jag läste vidare.


   
SvaraCitera

21 och inte klar med gymnsiet än 🙂


   
SvaraCitera

Jag började plugga direkt men det var för att jag redan visste vad jag ville göra. Du kan jobba lite tills du kommer på vad du vill göra, samla pengar och res lite, bli inspirerad  av omvärlden osv. En vacker dag kommer du ba shit jag vet precis vad jag vill göra med mitt liv. Stressa inte. 


   
SvaraCitera

Började forumleka en massa Rodnar


   
SvaraCitera

Först och främst ska jag ta ett år till att vara ledig från studerandet och bara jobba. Efter det ska jag läsa vidare till Sjuksköterska! 


   
SvaraCitera

BaraEmelia: bara jobba.

inte så bara, knappast synonymt med att vara ledig. 


   
SvaraCitera

Tog student1 från samhäll.
Planen var "sök random jobb", för att samla lite pengar.
Fick ett jobb.
Var anställd i ett år.
Fick gå hem.
Här här jag nu.
Fast.

Framtiden har jag planerat såhär: ..............."blir nog ingen framtid"...............

Fast kommer väl något kanske. 


   
SvaraCitera