Aviseringar
Rensa alla

Efter gymnastiken..


Ämnesstartare

Jag brukade alltid vara kvar en stund efter gymnastiken och träna basket och eftersom det inte va nån annan i hallen efter oss så brukade det gå bra. De enda som va i byggnaden samtidigt som vi va en klass från högstadiet, de höll till i hallen bredvid.

Jag brukade normalt bara stanna en kvart eller så, men den gången blev det lite längre. När jag gick för att byta om trekvart senare var alla andra klara och jag hade hela omklädningsrummet för mig själv. Jag klädde av mig, tog med mig handduken och gick in i duschen.
Den va konstruerad så att två omklädningsrum delade på ett duschrum, men det brukade vara schemalagt så att det aldrig krockade. Jag ställde mig under det varma vattnet och lät det skölja över kroppen, plötsligt hörde jag röster inifrån det andra omklädningsrummet!
Jag lyssnade lite oroligt, men det lät som om de försvann igen och jag slappnade av. Men plötsligt öppnades den andra dörren och två tjejer kliver in de småpratar med varandra och märker först inte att jag står där. Jag har vänt mig om och sneglar över axeln när dom ser mig, de stannar upp.

Jag känner igen tjejerna, Anna och Lotta, eller Ann-Charlotte som hon egentligen heter, de går i 9:an. Anledningen till att jag vet vilka det är att Anna blev vald till Lucia det året och hon hade inte mycket konkurrens, ingen kom i närheten, hon är otroligt vacker.
Det kom inte som en överraskning när jag några år senare fick höra att hon hade fått modellkontrakt och jobbade nere i Paris. Hon va lång, ca 180cm, hade en slank kropp, med små, uppnosiga bröst. Hennes kompis va något kortare men även hon rätt lång, hon hade ljust, halv långt hår ner till axlarna, hennes kropp va inte så välutvecklad ännu. Hon hade hoppat över en klass så hon va alltså ett år yngre. Hennes små bröst såg ut som om de skulle bli större med tiden, det vänstra var märkbart mindre än det högra.

De tittar på mig med stora ögon, tydligen vet de inte riktigt hur de ska reagera. Anna som är lite mer framåt än Lotta tar sig mod och säger:
- Ursäkta, men jag tror att du är här på vår tid!
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara, så jag får ur mig ett tafatt:
- Ja, jag vet, men jag är lite sen och är snart klar...ni kanske kan vänta?
Anna ler lite för sig själv innan hon säger:
Nä, vi ska duscha nu, har du nåt emot det?

Med det tar hon av sig handduken hon har svept runt midjan. Hon har ett välansat könshår, bara en tunn string kvar och det ser ut som hon va helt rakad på undersidan. Jag stirrar på hennes fitta och känner att blodet börjar pulsera i min kuk som genast vaknar till liv och växer till betydligt större modell!
Anna tittar mot Lotta som är mer tveksam, Hon har fortfarande kvar handduken runt midjan och tittar lite nervöst mot Anna.

- Äh, kom igen Lotta, säger Anna, låt oss se om vi kan få hans kuk att stå!
Jag känner igen dig, du går i gymnasiet va? Jag svarar att jag går i 3:an.
Anna ler, vad heter du? Peter, svarar jag kort. Okej, Peter. Varför vänder du bort dig sådär, är du rädd för att visa vad du har? Eller har du världens ståkuk där bakom?
Med dom orden tar hon Lottas handduk och kastar bort den på en träbänk som står mitt på golvet. Vad tycker du? Säger Anna, sexigt va? Lotta har inte så kraftig hårväxt, hon har inte rakat sig alls, men eftersom det är väldigt glest mellan hårstråna och eftersom de är ljusa, nästan vita, så syns de knappt.

Anna smeker sina bröst lite lätt och säger: Jag tror du börjar bli lite kåt nu, det är i alla fall jag. Hon visste inte hur rätt hon hade, min kuk stod rätt upp och pulserade för varje hjärtslag.
Hon sätter sig på träbänken och sätter upp båda fötterna så att hon skrevar med benen och blottar sin fitta för mig. Hennes hand hjälper till och särar på blygdläpparna, hennes klitta är svullen och röd och det glänser lite av vätskan som börjar att leta sig ut.

Vänd dig om, säger hon till mig, jag lyder genast. Hon får syn på min kuk och ett leende lyser upp hennes vackra ansikte. Mmm, jag visste väl att det här skulle göra susen, sa hon.
Lotta som verkar vara lite nervös för att nån annan ska komma in, går fram till dörrarna och låser dom från insidan. Anna ber mig att komma lite närmare och jag lyder igen.

Hon sträcker ut sin ena hand och greppar tag runt min kuk, runkar den lite sakta fram och tillbaka innan hon drar tillbaka förhuden. Anna säger åt Lotta att komma och sätta sig på bänken hon med, det verkar som om hon tvekar lite först, men Anna är envis.
- Nu har du chansen att testa, sumpa den inte nu, säger Anna.

Lotta sätter sig nervöst bredvid Anna, benen hårt ihop och hon skyler nästan sina bröst med armarna. Anna ler mot henne, nu ska jag visa hur man gör. Med dom orden suger hon in min kuk i sin mun, läpparna sluter sig runt ollonet och hennes lilla rosa tunga cirklar runt spetsen, det är underbart skönt. Hennes hand smeker resten som inte får plats i munnen, den andra handen leker lite lätt med pungen.
Lotta följer händelseförloppet noga, efter ett tag slappnar hon av lite och benen glider isär lite. Jag kan inte låta bli att stirra på hennes nästan hårlösa venusberg, jag låter blicken smeka hennes kropp, upp över den platta magen, de små spetsiga brösten, hennes söta ansikte.

Hennes ögon är som klistrade vid Annas behandling av min kuk. Hon suger i långa tag nu, tar in hela i munnen, jag känner hur spetsen stöter i långt bak i hennes mun, hon är verkligen bra på det här, knappast hennes första gång.
Efter ett par minuter drar sig Anna tillbaka, vänder sig mot Lotta och säger, din tur, om det är okej för dig, Peter, hon sneglar upp mot mig och jag nickar bara lite lätt, utan att få fram ett ord.
Jag tar ett steg åt Lottas håll men Anna behåller greppet om min kuk, hon för den mot Lottas mun, som öppnar sig lite försiktigt. Jag stöter mot hennes halvöppna läppar och inser att det här är nog första gången för henne, hon är säkert oskuld och har aldrig rört vid en kuk tidigare, säkert inte ens sett nån i det här tillståndet på riktigt.

Hon öppnar munnen och Anna ser till att min kuk hittar rätt, hon slickar lätt på den först, sen låter hon läpparna omsluta den och jag börjar få problem att hålla tillbaka. Hela situationen är otroligt overklig, två av skolans snyggaste och sötaste tjejer suger av mig!
Lotta börjar bli mer självsäker och suger hårdare och bättre för varje tag. Hon klarar inte att få in riktigt lika mycket som Anna, men å andra sidan är det ännu mer upphetsande när det är första gången för henne, så efter en liten stund är jag tvungen att dra mig ur för att inte komma i hennes mun.

Anna skrattar till och säger: Va? blev det där lite för mycket för dig Peter. Vill du inte komma än? Lotta tittar upp mot mig och våra blickar möts. Hon har ett litet leende på läpparna som är fuktiga av hennes saliv, lite har runnit ner för hennes haka och hon torkar av det med handen.
Okej, det är bäst att du får vila din kuk lite nu, älskling. Lotta, lägg dig ner på rygg här är du snäll. Lotta lyder utan att tveka den här gången.
När hon har lagt sig ner särar Anna på hennes ben smeker henne lätt över det glesa könshåret.
Sen vänder hon sig till mig och säger: Visa nu vad din tunga går för. Jag kryper ihop på knä mellan Lottas ben och begraver min tunga i hennes kön, en lätt salt smak fyller min mun och jag låter min tunga reta alla hennes delar, hennes små inre blygdläppar, upp över klittan. Jag hjälper till med händerna och ser till min glädje att mina misstankar va rätt, hon är oskuld.
Hennes mödomshinna täcker nästan hela slidöppningen, det ser ut som om den är lite uttänjd, antagligen efter ett av Lottas egna fingrar vid någon skön onanistund. Men annars är hon helt orörd, det gör mig ännu mer upphetsad.
Jag slickar snabbare och hårdare, pressar in tungan en bit och Lotta stönar och kvider högt av min behandling.

Okej, det räcker nog nu, säger Anna. Besviket tittar jag upp från Lottas plaskblöta fitta, men jag behöver inte vara orolig för att det inte skulle bli nåt mer, Anna hade nya planer. Okej Peter, säger Anna, som du säkert märkte är Lotta oskuld och nu är det hög tid att vi gör nåt åt det!
Lotta tittade storögt mot mig med ett nervöst leende på läpparna. Anna lät ena handen slinka in och ta tag i min kuk, drog mig långsamt uppåt mot Lottas särade fitta.
Hon guidade mig rätt och snart pressade jag mitt ollon mot Lottas trånga öppning. Anna hjälpte till och särade hennes blygdläppar med andra handen. Jag tryckte till lite lätt och Lotta stönade till, lite av smärta, men mest av njutning. Nu låg jag så att våra ansikten va nära varandra och jag lät mina läppar prövande söka sig till hennes, hon mötte min kyss med sin tunga och körde in den långt in i min mun. Jag insåg att det här va en bra tidpunkt för att få det gjort, så jag tryckte till med rejäl kraft och forcerade alla hinder.

Kuken gick in nästan ända till roten och Lotta fick ur sig ett kvävt skrik då våra tungor va djupt inne i varandras munnar. Hon andades snabbt och jag såg att en tår nästan tog sig ur hennes ögonvrå. jag frågade om det va okej och hon svarade med ett lätt nickande. Tydligen gjorde det inte allt för ont i alla fall.
Jag började långsamt dra mig ur igen för att stöta in ännu en gång, efter ett tag ökade jag tempot och Lottas andehämtning blev snabbare och djupare för varje stöt. Anna började känna sig lite utanför och satte sig med ett ben på varje sida om bänken precis vid Lottas och mitt huvud. När jag lyfte blicken stirrade jag rätt in i hennes särade fitta.
Hon smekte sig själv med vana fingrar, lät ibland ett eller två fingrar glida in och använde sen safterna till att smörja in klittan och resten av fittan. Jag kände hur jag började närma mig utlösning och det märkte nog Anna också, eftersom hon sa till mig att eftersom Lotta inte har något preventivmedel så är det nog bäst att ni slutar nu.
Jag drog mig ur och genast va Lotta där och sög i sig kuken igen. Hon sög hårt och snabbt, lät händerna massera skaftet och pungen.

Efter en kort tid så kände jag hur satsen kom ilande genom kuken, jag sprutade precis när Lotta hade kuken som längst in, det rann rakt ner i halsen på henne och hon drog sig tillbaka och hostade till så att det sprutade sperma över hela min mage.
Nästa stråle träffade henne på kinden men hon vek inte undan utan lät de följande strålarna kladda ner resten av ansiktet också. Anna var genast där hittade Lottas läppar med sina, hon kysste henne djupt och lät sedan sin tunga slicka upp så mycket av min sats hon bara kunde.
Anna kunde verkligen inte få nog av sperma, när hon va klar med Lotta slickade hon ivrigt av det som hamnat på min mage. Sen tog hon sig upp mot min mun och hon tryckte sina läppar mot mina. Jag hade en tendens att komma väldigt sent till omklädningsrummet efter den dagen...


   
Citera
Ämnesstartare

styckeindelning.. PLZ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

styckeindelning.. PLZ!

oj,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CJ233:

oj,

HAhahahah! Klockren! XDXDXD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solhatt:

HAhahahah! Klockren! XDXDXD

;Dd [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CJ233:

;Dd [rolleyes]

håller på att läsa den nu btw riktigt bra tyckerjag men du en sak..ser man så tydligt ifalle n tjej är oskuld lr inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solhatt:

håller på att läsa den nu btw riktigt bra tyckerjag men du en sak..ser man så tydligt ifalle n tjej är oskuld lr inte?

erhm, om du menar fittan? Jag tror det iaf.. om man e trång så. Men delvis kan man också se hur personen reagerar, dvs om hon/han är blyg, oförsående, etc ;bb

o tack :>>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CJ233:

erhm, om du menar fittan? Jag tror det iaf.. om man e trång så. Men delvis kan man också se hur personen reagerar, dvs om hon/han är blyg, oförsående, etc ;bb

o tack :>>

ja, det e klart.. men jag menar om man ser det att hinnan är "där" om du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den var bra...[blush][wink][cute][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solhatt:

men jag menar om man ser det att hinnan är "där" om du fattar.

haha, det finns ingen slags "hinna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

letmebe:

haha, det finns ingen slags "hinna"

okej :S vad menar han dÅ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solhatt:

okej :S vad menar han dÅ

ja vet inte, har inte läst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

letmebe:

ja vet inte, har inte läst.

CJ233:

Jag hjälper till med händerna och ser till min glädje att mina misstankar va rätt, hon är oskuld.
Hennes mödomshinna täcker nästan hela slidöppningen, det ser ut som om den är lite uttänjd, antagligen efter ett av Lottas egna fingrar vid någon skön onanistund.

det menar jag 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solhatt:

Jag e en APA!

letmebe:

ÄR DU?!?!

AlexandraP:

Till Solhatt:-Alla har redan märkt att du e en apa...[tired]Till Letmebe: Jag säger bara SUCK![tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlexandraP:

Al

[cry]


   
SvaraCitera