Aviseringar
Rensa alla

Efterhängsen?


Ämnesstartare

Hej, jag träffade en kille för några veckor sen. Vi var hemma hos hans kompis och vi strulade osv.. vi träffades några fler gånger. Sen så hördes vi inte av på några dagar. Sen fick jag ett sms att han inte hade några känslor för mig längre. Att vi inte skulle höras av något mer. Jag blev helt förstörd. För jag var verkligen så kär i han. Några dagar gick. Jag såg han i skolan och fick blickar av honom. Sen så började han smsa mig igen, att han hade sagt att han tappade känslorna för de inte hände något mellan oss. Att han kanske hade känslor för mig iallafall. Vi bestämde att vi skulle träffas på nyår. Det blev inte så. Han och hans kompisar ställde in. Han skrev att han inte vela ha mig av en personlig anledning jag inte tänker ta upp här. En vecka efter blev han tillsammans med en tjej. Deras relation tog slut ungefär 2 dagar efter.. de hela va nog ett skämt sa han. Han tog kontakten med mig igen. Och började skriva och vi gick igenom allt som hänt. Sen tröttnade jag ur idag, och skrev att vi skulle låta varandra vara. Han svarade inte..

Jag tänkte efter nu, jag kanske borde förklara hur jag känner? eller är jag efterhängsen då..? för de har jag aldrig riktigt gjort. Jag är 15 år. Seriösa svar.. [love]


   
Citera

iwonteat:

jag kanske borde förklara hur jag känner?

Ja, lika bra.

iwonteat:

eller är jag efterhängsen då..?

Beror på vilka dina avsikter är. Om du enbart tänker förklara för honom hur du känner och hoppas på att han ska styra upp er relation eller nånting, så tycker jag att det är en dålig idé, och ja då är du efterhängsen.

Om du å andra sidan mest vill förklara för honom hur du känner för att du uppriktigt inte vill ha några missförstånd mellan er eller så, så tycker jag inte att det är efterhängset. Svarar han inte på det är det ju hans problem, och du har tagit ansvar för din del i er relation.


   
SvaraCitera