Aviseringar
Rensa alla

Efterlyser UMare


Ämnesstartare

Detta hände för ett tag sedan förvisso men jag vill ändå ta upp det nu eftersom jag precis lyssnade igenom mina meddelanden på mob. och då kom jag till minnes en väldigt söt flickröst som talat in på min mob i förra veckan tror jag. Kan ha varit förrförra, jag minns inte riktigt.

Kan hända att den söta flickrösten bara drev med mig, men det var gulligt dvs. både snällt och jag blev glad. Personen ringde förståss under dolt nr och jag har ingen aning om vilka av er UMare som gjort detta.

Om du inte vill uppge dig här i tråden så kan du väl skicka ett PM, ett mail eller kanske ett brev - jag får så få.

Och ja, DoG, jag håller på med ditt brev på tal om det.

Ville bara säga tack... Även ifall du skojade dvs. skulle driva lite med mitt estetiska, känslofulla jag.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

jag har en söt flickröst det kanske var jag


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag håller på med ditt brev

[love]


   
SvaraCitera

det var din pojkvän.

HAH jag är skitrolig, alltid, jag antydde att han skulle prata som en tjej. ordvits [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

jag har en söt flickröst det kanske var jag

kanske det, var heter jag i förnamn?

DeathOrGlory:

det?

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

HAH jag är skitrolig, alltid, jag antydde att han skulle prata som en tjej. ordvits [cool]

:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

idk, my bff, jill?

JÄVLA PM OBS OBS??


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

:s

är lustigkurren [cool]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

JÄVLA PM OBS OBS??

käft, kvinna [cool]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

käft, kvinna [cool]

är du rädd för vad jag har att säga till dig? 🙂


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

kanske det, var heter jag i förnamn?

torkel eller nått


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

är du rädd för vad jag har att säga till dig? 🙂

måste du säga det i pm så utgår jag från att det skulle driva din flickvän till att försöka slå mig, och jag är liten och bräcklig, skulle skratta mig till döds [cool]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

torkel eller nått

kreativt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

måste du säga det i pm så utgår jag från att det skulle driva din flickvän till att försöka slå mig, och jag är liten och bräcklig, skulle skratta mig till döds [cool]

skärp dig, det är viktigt.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

😉

[party]


   
SvaraCitera