Aviseringar
Rensa alla

Efterlyser UMare


BLODÅDRA:

skärp dig, det är viktigt.

men skriv du då, ofta att jag orkar skicka pm helt obefogat. eller befogat heller, för den delen. så gör, kvinna [cool]

Image


   
SvaraCitera

mörknäs:

bild

[love]


   
SvaraCitera

Mapsen ringde mig med förvrängd röst, en gång. Hon vägrar fortfarande att erkänna det.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

[love]

vet att du vill ha mig, så 1997 [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men skriv du då, ofta att jag orkar skicka pm helt obefogat. eller befogat heller, för den delen. så gör, kvinna [cool]

Är det ens du?

ohYEA_:

Mapsen ringde mig med förvrängd röst, en gång. Hon vägrar fortfarande att erkänna det.

hur lät hon? :3


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Är det ens du?

nej, blev utbytt till kejsaren av polynesien av en ond frimurarjude, riktiga jag är inspärrad i en källare i österrike [sad]

ja, det är jag, skicka vad det nu är för kärleksbrev du vill skicka, bara [no-no]

Image


   
SvaraCitera

mörknäs:

vet att du vill ha mig, så 1997 [zzz]

tjena kaxet


   
SvaraCitera

Förmodligen samma som ringde Lampans bror, Gryphon och Uppenbar.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

tjena kaxet

tjena kexet, sitter du här och blir uppäten av en blekfet göteborgare? [wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

DIN MAMMA!


   
SvaraCitera

mörknäs:

tjena kexet, sitter du här och blir uppäten av en blekfet göteborgare? [wink][wink][wink][wink][wink]

mmm...kex...


   
SvaraCitera

muppen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

muppen?

tror du?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hur lät hon? :3

Har ju pratat med henne innan, men hon lät som en man med någon förvrängningsgrej eller nåt :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Har ju pratat med henne innan, men hon lät som en man med någon förvrängningsgrej eller nåt :<

hahah läskigt, hon som pratade i min telefon lät som en ängel ungefär. :3


   
SvaraCitera